نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵

سریال های نوروزی سیما مشخص شدند

سریال های نوروز ۹۶ شبکه‌های مختلف سیما مشخص شدند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

ایام نوروز همیشه یکی از پربیننده‌ترین زمان‌های آثار صدا و سیما بوده است و مدیران شبکه‌های مختلف معمولاً برنامه‌های ویژه‌ای برای دو هفته‌ی آغازین سال تدارک می‌بینند. نوروز 96 هم از این قائده مستثنی نیست و سریال‌هایی که قرار است از تلویزیون در ایام پخش شود مشخص شده‌اند. در ادامه با این سه سریال بیشتر آشنا خواهیم شد.

سریال علی البدل

علی البدل

سریال علی البدل ساخته سیروس مقدم قرار است در ۱۳ الی ۱۵ قسمت در تعطیلات نوروز ۹۶ از شبکه‌ی یک سیما پخش شود. الهام غفوری تهیه‌کننده علی البدل خواهد بود و فیلمنامه‌ی آن هم به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته شده است. پیش از این قرار بود سریال برای ایام رمضان ۹۵ ساخته شود که تولید و پخش آن به نوروز منتقل شد.

داستان سریال علی البدل در روستایی اطراف همدان اتفاق می‌افتد و درباره‌ی کسانی است که در مجالس و شورای اعضای علی البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند. برخی از بازیگران این سریال عبارتند از: مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، احمد مهران‌فر، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی، مهسا باقری، فرشته گلچین و محسن تنابنده.

سریال مرز خوشبختی

مرز خوشبختی

سریال مرز خوشبختی به کارگردان حسین سهیلی‌زاده مجموعه‌ی تلویزیونی شبکه‌ی دو سیما برای ایام نوروز ۹۶ است. مهران رسام تهیه‌کننده مرز خوشبختی است که داستان چند جوان را روایت می‌کند و به بیکاری و مهاجرت معکوس می‌پردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می‌شود و به یک وسوسه ختم می‌شود. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب‌هاست. دوراهی‌ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده‌ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.

پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی و رضا یزدانی از جمله بازیگران مرز خوشبختی هستند. این مجموعه که علی لهراسبی را به عنوان خواننده تیتراژ پایانی خود دارد، در ۱۵ قسمت برای پخش از شبکه دو آماده می‌شود.

سریال خانه ما

خانه ما

سریال خانه ما اثر سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی از دیگر گزینه‌های نوروز است. پخش این سریال از نوروز ۹۶ آغاز می‌شود و تا ۶۰ قسمت ادامه خواهد داشت. فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش، آزاده صمدی، رویا تیموریان، ویشکا آسایش، حسن زارعی و پژمان جمشیدی در این سریال کمدی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال خانه ما داستان چهار خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این چهار خانواده هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند.‌ خشایار الوند سرپرست نویسندگان خانه ما است.

علاوه بر این سه سریال، مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی هم به تلویزیون بازمی‌گردد که طبق سنت این مجموعه، در نوروز ۹۶ هم شاهد اضافه شدن عروسک جدید به آن خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده