// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

قابلیت Server Browser به بازی Overwatch اضافه خواهد شد

کمپانی بلیزارد اطلاعاتی از بخش Server Browser و تنظیمات جدید Custom Game بازی Overwatch منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، اطلاعاتی از قابلیت‌های آینده که به این بازی اضافه می‌شوند، منتشر کرد. اولین قابلیتی که در آینده شاهد آن خواهیم بود، اضافه شدن Server Browser به بازی است. از طریق این بخش می‌توانید Custom Gameهای موجود در بازی با توجه به منطقه‌ای که هستید (آمریکا، اروپا، آسیا) جست و جو و به بازی کردن بپردازید.

البته تمامی بازی‌های تعبیه شده رسمی هستند و پیشرفت‌های شما در آخر بازی حساب خواهد شد. همچنین این بخش تنظیمات خاصی را در اختیار دارد، برای مثال می‌توانید فقط بازی‌هایی را جست و جو کنید که در یک نقشه خاص انجام می‌شوند یا اینکه بر اساس فعال و غیرفعال بودن کدام قهرمان بازی‌ها جست و جو شوند.

جفری کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، در این باره می‌گوید:

ما تشحیص دادیم که اکثریت بازیکنان این بازی دوست دارند بخش رقابتی یا Quickplay را بازی کنند. همچنین در این میان تعدادی از مخاطبان هم به بخش Arcade Game علاقه‌مند هستند. ولی در این میان زمان‌های بسیاری پیش می‌آید که بازیکنان دوست دارند به شیوه‌های مختلف به بازی کردن پرداخته و موارد تازه‌ای را آزمایش کنند. برای ما غیر ممکن است که سیستم Matchmaking پیاده‌سازی کنیم که بتواند تمامی بازی‌های شخصی سازی شده را پشتیبانی کند. از این‌رو تصمیم گرفتیم تا راهی را برای‌تان بوجود آوریم که بتوانید بازی‌های شخصی سازی شده را مشاهده کرده و بر اساس سلیقه خود آن‌ها دسته‌بندی و به بازی کردن بپردازید.

در ادامه کاپلان در مورد تنظیمات جدید بخش بازی‌های شخصی سازی شده صحبت کرد. در ابتدا اعلام شد که در تمامی Custom Gameها بازیکنان Xp و لوت باکس‌های خود را دریافت خواهند کرد. همچنین از رویداد روستر امسال، حالت Capture The Flag بصورت دائم به بازی Overwatch اضافه خواهد شد. در بخش تنظیمات بازی‌های شخصی سازی شده موارد بسیار و دقیقی نظیر مدت زمان Cooledown قابلیت‌های قهرمان‌ها را می‌توانید تغییر بدهید. همچنین می‌توانید حالتی را تعبیه کنید که از طریق آن یک قهرمان با میزان نوار سلامت بالا در مقابل ۶ قهرمان دیگر قرار بگیرد. وی در این باره می‌گوید:

تا آن حدی که خلاقیت‌تان به شما اجازه می‌دهد، ما سعی بر این داریم تا گزینه‌هایی را در اختیارتان قرار بدهیم که بتوانید موراد مد نظر خود را پیاده سازی کرده و از انجام راه‌های مختلف برای بازی کردن اورواچ لذت ببرید.

در آخر وی اعلام کرد که بلیزارد همیشه در حال نظارت بر روی بازخوردهای کاربران از قابلیت‌های جدیدی است که به این بازی اضافه می‌شود. همچنین Server Browser و تنظیمات جدید بخش بازی‌های شخصی سازی شده ابتدا برای سرورهای آزمایشی که فقط مختص نسخه پی‌سی است، در دسترس قرار گرفته و سپس برای کنسول‌ها نیز فعال می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده