نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تصاویر جدیدی از انیمیشن The Lego Ninjago Movie منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از انیمیشن The Lego Ninjago Movie منتشر کرد.

به نقل از وب‌سایت یواس‌ای تودی، کمپانی برادران وارنر دو تصویر جدید از انیمیشن فیلم لگو نینجاگو (The Lego Ninjago Movie) منتشر کرده است. در تصویر اول با شخصیت استاد وو با صداپیشگی جکی چان آشنا می‌شویم که استاد شش نینجا جوان است. در تصویر دوم شخصیت‌های اصلی دیگر این انیمیشن قابل مشاهده هستند. پیش از این برادران وارنر تصویر شخصیت شرور و منفی این انیمیشن را منتشر کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Lego Ninjago Movie New Image

The Lego Ninjago Movie New Image

انیمیشن The Lego Ninjago Movie از اسباب بازی‌های محبوب لگویی الهام گرفته شده است. این انیمیشن داستان شش نینجا جوان را روایت می‌کند که وظیفه دارند تا از خانه خود که در جزیره‌ای به نام نینجاگو قرار دارد، حفاظت کنند. در طول شب، آن‌ها جنگجویان بسیار با استعدادی هستند که با استفاده از مهارت‌های خود و ناوگان وسایل نقلیه فوق العاده‌ای که دارند، به مبارزه با تبهکاران و هیولاها می‌روند. در طول روز، آن‌ها نوجوانان ساده‌ای هستند که بزرگ‌ترین دشمن آن‌ها دبیرستان و تحصیل است.

دیو فرانکو در نقش لوید، مایکل پنیا در نقش کی، کمیل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زین، ابی جاکوبسن در نقش نیا، جاستین ثرو در نقش گارمادون، فرد ارمیسن در نقش کول و الیویا مان در نقش کوکو، دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Ninjago Movie حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده چارلی بین، کارگردان انیمیشن‌هایی چون Robotboy و TRON: Uprising، بوده است و هیلاری وینستون، باب لوگان و پل فیشر نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن The Lego Ninjago Movie کار کرده‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر، کارگردانان انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie)، نیز به عنوان تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند.

انیمیشن The Lego Ninjago Movie برای اکران در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. گفته می‌شود اولین تریلر این انیمیشن امروز منتشر خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده