// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

هم اکنون می توانید بتای عمومی For Honor را Pre Load کنید

علاقه‌مندان به بازی For Honor هم اکنون می‌توانند بتای عمومی این بازی را پری‌لود کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، به تازگی اعلام کرده که علاقه‌مندان به این بازی هم اکنون می‌توانند بتای عمومی For Honor را پری‌لود کنند.

بتای عمومی بازی فور آنر از روز پنجشنبه ۲۱ بهمن (۹ فوریه) تا تاریخ ۲۴ بهمن (۱۲ فوریه) در دسترس است. محتویات این بتا تقریبا همانند بتای محدود بازی است با این تفاوت که حالت جدیدی بنام Elimination به بازی اضافه خواهد شد. یک حالت چهار به چهار که در جریان آن اگر قهرمان شما توسط قهرمان تیم حریف کشته شود، رسپاون نخواهید شد و هر بازی در پنج دور انجام می‌شود. هر تیم که بتواند سه دور از این پنج دور را برنده شود، پیروز میدان خواهد بود.

از دیگر حالت‌های بتای عمومی که در بتای محدود بازی نیز وجود داشتند می‌توان به Dominion ،Brawl و Duel اشاره کرد و در کنار آن ۹ قهرمان برای بازی تعبیه شده است.

بازی For Honor در تاریخ ۲۶ بهمن (۱۴ فوریه) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. افشین پیروزی در قسمتی از پیش نمایش خود در مورد بازی فور آنر می‌گوید:

یوبی سافت برای این بازی سیستمی با نام «هنر جنگ» (The Art of Battle) طراحی کرده که هسته اصلی گیم‌پلی بازی را شکل می‌دهد. این سیستم متفاوت از آن چیزی است که در دیگر بازی‌های اکشن سوم شخص تجربه کرده‌اید و همان‌طور که اشاره کردیم، هدفش این است که بازی را از یک کلید زنی صرف خارج و حس واقعی مبارزه را به گیمر القا کند. شما زمانی که در بازی با یک دشمن روبرو می‌شوید، قادر خواهید بود تا دوربین را روی وی قفل کنید. سپس می‌توانید ضربه‌های سریع یا قدرتمند را به وی وارد کنید. اما تفاوت بازی با دیگر آثار این است که شما جهت ضربه‌تان را نیز می‌توانید انتخاب کنید و باید به قسمتی از بدن دشمن ضربه بزنید که محافظت نمی‌شود. این امر در مورد دفاع کردن هم صدق می‌کند و باید ببینید که ضربه دشمن از کدام سمت می‌آید و سپس برای بلاک کردن آن اقدام کنید. البته تمامی این کارها را باید خیلی سریع انجام دهید و قرار نیست که مثلا دشمن به‌تان اعلام کند که من می‌خواهم از سمت راست به تو ضربه بزنم و سپس شما هم به راحتی آن را دفع کنید! بلکه همه چیز شبیه به یک نبرد واقعی است که در آن سرعت عمل حرف اول را می‌زنید و کمی تعلل کافی است تا ضربه دشمن به‌تان اصابت کرده و کشته شوید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده