نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نینتندو ۲۲۲۲ سکه رایگان به کاربران بازی Super Mario Run هدیه می دهد

نینتدو به بازیکنان تعداد ۲۲۲۲ سکه رایگان برای تجربه بازی Super Mario Run می‌دهد.

به مناسبت بازی Fire Emblem Heroes که اخیرا برای موبایل عرضه شده است، شرکت نینتندو تعداد ۲۲۲۲ سکه رایگان را به بازیکنان جهت تجربه بازی Super Mario Run می‌دهد. تمام کاری که باید برای دریافت این سکه‌ها انجام دهید وارد شدن به بازی است. هیچ‌گونه شرطی هم برای دریافت این سکه‌ها وجود ندارد، بنابراین جهت دریافت این هدیه نیازی به دانلود بازی Fire Emblem Heroes یا پرداخت ۱۰ دلار جهت باز کردن تمامی مسیرهای Super Mario Run نیست.

در کنار اعمال مختلف، می‌توانید از این سکه‌های رایگان در حالت Kingdom Builder استفاده کنید. می‌توانید در تصویر زیر صفحه مربوط به دریافت این ۲۲۲۲ سکه رایگان را مشاهده کنید.

در دیگر اخبار مربوط به Super Mario Run، یک حالت آسان و یک رویداد golden Goomba به تازگی به بازی افزوده شده است که تا تاریخ ۲۰ فبریه (دوشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۵) ادامه دارد. 

بازی Super Mario Run که در ماه دسامبر برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS منتشر شد؛ تاکنون بیش از ۷۸ میلیون بار دانلود شده است. طبق گفته نینتدو، حدود پنج درصد از بازیکنان مبلغ ۱۰ دلار را برای آزاد کردن تمامی مسیرهای بازی پرداخت کرده‌اند؛ به این معنا که حدود چهار میلیون نفر بازی را خریداری کرده‌اند و در نتیجه بازی ۴۰ میلیون دلار برای نینتندو درآمد داشته است.

بازی سوپر ماریو ران در ماه مارس برای دستگاه‌های اندروید هم منتشر می‌شود، با این وجود تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست.

همچنین نینتندو اخیرا گفت که قصد دارد ۳-۲ بازی در هر سال برای تلفن‌های هوشمند منتشر کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده