// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Moana Island Life

بازی اندروید و آیفون Moana Island Life شما را به یک ماجراجویی با موآنا و دوستانش در جزیره‌ای زیبا می‌برد.

اینکه یک انیمیشن موفق منتشر شود و استودیوی سازنده‌ی آن وارد مذاکراتی برای عرضه‌ی یک بازی موبایل جمع‌وجور شود، دیگر به رویه‌ای تکراری در صنعت بازی‌‌های موبایل تبدیل شده است. البته اگر از انیمیشن خوشتان آمده باشد شاید هم نهایت لذت را از وقت‌گذرانی با شخصیت‌های محبوبتان در دنیای بازی‌های موبایل ببرید. مدتی می‌شود که از اکران موآنا در سینما‌ها گذشته و این انیمیشن موفقیت خوبی را تاکنون کسب کرده است. شرکت دیزنی (Disney) هم با همکاری کمپانی بازیسازی Game Insight یک بازی شبیه‌سازی مدیریت روستا را منتشر کرده است. در بازی اندروید و آیفون Moana Island Life به عنوان یک راه‌یاب باید ماموریت‌های اصلی و فرعی تعیین شده در روستا را به پایان رسانده و سطح خود را برای دریافت ماموریت‌ و آیتم‌های جدید افزایش دهید.

Moana Island Life ZoomG

با انجام ماموریت‌ها سکه و XP بیشتری را دریافت کنید

در این روستا شخصیت‌های آشنا از موآنا و پدرش گرفته تا مائویی، نیمه خدای مجموعه‌ حضور دارند. هر یک از شخصیت‌ها ماموریت‌های خاصی را شامل ارائه‌ی برخی آیتم‌ها و محصولات تعیین می‌کنند که باید مشابه با بسیاری از بازی‌های ساخته شده از روی انیمیشن‌های سینمایی، با کشاورزی و فراهم کردن مواد مورد نیاز، محصول نهایی را تولید و ارائه کنید.

بازی دارای سیستم لولینگ است که با انجام هر یک از کارها مقدار XP مشخصی را برای افزایش سطح دریافت می‌کنید. به عنوان مثال، می‌توانید با کاشت نخل و برداشت محصول، طنابی را برای نجات یک پرنده‌ی گرفتار در گرداب استفاده کنید. مائویی نیز در نقش خود از سطح هشت به بعد چالش‌های ویژه‌ای را برایتان تعیین می‌کند. از جمله‌ی این ماموریت‌ها می‌توان به برداشت تعداد مشخصی محصول یا ساخت ابزاری مانند چکش، آب میوه یا گرفتن ماهی اشاره کرد. بازی در مجموع آیتم‌های بسیاری را ارائه می‌دهد و با انجام هر مرحله ویژگی‌های جدید را در اختیارتان می‌گذارد.

با تمام کردن هر ماموریت مقدار دوستی شما با اهالی دهکده افزایش می‌یابد. افزایش هر سطح مقدار مشخصی از جوایز را به همراه دارد که برای افزایش سطح ساختمان‌های اصلی و انبار کاربرد دارند. متاسفانه مانند بسیاری از بازی‌های مشابه خریدهای درون برنامه‌ای نقشی اساسی را در بازی ایفا می‌کنند. الماس‌ها برای افزایش سرعت اتمام تولید صنایع‌دستی یا حتی به بار نشستن محصولات کاربرد دارند. از جمله ویژگی‌‌های بازی می‌توان به جزیره‌های مختلف نیز اشاره کرد که به مرور با افزایش سطح در دسترس قرار می‌گیرند. بازیکنان همچنین قادر به تجارت هستند. می‌توانید صنایع‌دستی و ابزار را انتخاب کنید و با تعیین قیمت، قایق چوبی را برای فروش محصولات ارسال کنید.

Moana Island Life ZoomG

از دیگر ویژگی‌های بازی در کنار موسیقی آرامش‌بخش و گرافیک راضی‌کننده می‌توان به تنوع محیطی و ویژگی‌های طبیعی دیگر مانند موجودات دریایی شامل ستاره‌های دریایی و هشت‌پا اشاره کرد. با کلیک برروی هر یک از این موجودات مقدار مشخصی از XP و سکه را دریافت می‌کنید. سکه‌ها برای ساخت خانه‌ها و همچنین زیبایی بخشیدن به روستا کاربرد دارد. در نهایت اگر از این بازی خوشتان آمد، دیزنی و گیم اینساید اکنون نسخه‌ی سوم بازی را برای علاقمندان منتشر کرده است. این نسخه در کنار پایدار کردن اجرای بازی Moana Island Life، ویژگی و محتوای جدیدی را نیز به همراه دارد.

دانلود بازی Moana Island Life


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده