// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تفاوت شب و روز در تصویر هنری جدید بازی State Of Decay 2

استودیو آندد لبز، تصویر هنری جدیدی از بازی State of Decay 2 منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آندد لبز، سازنده بازی State of Decay 2، دو تصویر هنری از این بازی را منتشر کرد که در واقع، هر دو تصویر مربوط به یک صحنه است ولی یکی از این تصویر‌ها زامبی‌ها را در شب و دیگری زامبی‌ها را در روز بنمایش می‌گذارد.

استودیو آندد لبز در این باره می‌گوید:

ممکن است نورپردازی بازی به شکل فریبنده‌ای ساده بنظر رسد ولی این تصور درست نیست و ما باید هر موردی را که در محیط وجود دارد در نورپردازی در نظر بگیریم.

در ادامه می‌توانید این دو تصویر هنری را مشاهده کنید:

State of Decay 2

State of Decay 2

از طرفی این تصویر‌ها به هیچ عنوان نمایان‌گر گرافیک نهایی بازی State of Decay 2 نیستند. استودیو سازنده در این باره می‌گوید:

این‌ها بخشی از کارهای اولیه ما هستند و نباید انتظار این را داشته باشید که در طول بازی آن‌ها را مشاهده کنید. چیزی که باید انتظار دیدن آن را داشته باشید، مواردی است که ما در حال کار بر روی آن هستیم. اینکه در شرایط مختلف نورپردازی از چه رنگ‌هایی می‌بایست استفاده کنیم. به طور مشخص این یک طراحی است و می‌توانید سطح‌های مختلفی از شب و روز را تجربه کنید.

بازی State of Decay 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین می‌توانید عکس هنری هفته گذشته این بازی را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده