نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

پینگ پونگ واقعیت مجازی برای پلی استیشن VR منتشر شد

بازی VR Ping Pong که پیش از این در انحصاری HTC Vive بود، برای پلی‌استیشن VR نیز عرضه شد.

شرکت مرج گیمز (Merge Games) بازی واقعیت مجازی خود یعنی VR Ping Pong را برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر کرد. استودیو ایتالیایی ردول سرل (Reddoll Srl) سازنده این بازی است و می‌توانید با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار، پینگ پونگ واقعیت مجازی بازی کنید.

بازی VR Ping Pong از کنترلرهای پلی‌استیشن موو (Playstation Move) و هدست پلی‌استیشن VR برای ارایه حس بازی کردن پینگ پونگ در یک فضای ۱:۱ در خانه، استفاده می‌کند. هر محیط داخل بازی شامل تماشاگرانی است که شما را در حالی که وسط استادیوم در برابر رقیبتان بازی می‌کنید، تشویق می‌کنند.

چهار حالت مختلف بازی در VR Ping Pong گنجانده شده است که هر یک با دیگری در سطح مهارت و مدت زمان متفاوت هستند. آسانترین حالت بازی یک حالت تمرینی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با یک هوش مصنوعی در حالتی ساده و معمولی تمرین کنند. حالت Single match از نامش مشخص است که چه کاربردی دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یک مسابقه را در برابر رقبای هوش مصنوعی تجربه کنند. حالت تورنمنت (Tournament mode) به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از مسابقات را جهت رسیدن به قهرمانی انجام دهید و آخرین حالت معرفی شده برای بازی حالت آرکید است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مهارت‌های خود را تقویت کنند و همچنین با دوستان خود جهت رسیدن به رکوردهای جدید به رقابت بپردازند.

علاوه بر این، هر یک از حالت‌های بازی به شما اجازه می‌دهند که درجه سختی متفاوتی را انتخاب کنید که طبیعتا مهارت هوش مصنوعی را دچار دگرگونی می‌کند. دقت، سرعت، قدرت و عمق ضربات بسته به درجه سختی که انتخاب کنید متفاوت خواهند بود.

بازی VR Ping Pong سال گذشته برای استیم منتشر شد و تاکنون در انحصار هدست HTC Vive بود. این بازی هم اکنون امتیاز «بسیار مثبت» (very positive) را از کاربران استیم دریافت کرده و ۸۵ درصد از آ‌ن‌ها به بازی نقد مثبت داده‌اند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده