// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بازی Snake Pass برای نینتندو سوییچ معرفی شد

استودیو Sumo Digital اخیرا اعلام کرد که بازی مورد انتظار معمایی-پلتفرمز Snake Pass برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بازی‌سازی بریتانیایی و مستقل Sumo Digital، به تازگی اعلام کرده است که بازی معمایی-پلتفرمر Snake Pass که پیش از این اعلام شده بود برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود؛ برای کنسول مورد انتظار و جدید نینتندو یعنی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

بازی Snake Pass که در واقع اولین محصول داخلی خود استودیو Sumo Digital است، با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. در این بازی، بازیکن کنترل یک مار به نام noodle را در اختیار دارد که باید از طریق خزیدن، حلقه زدن و بالا رفتن، مسیر خود را در جهانی که مرتب چالشی‌تر می‌شود، پیدا کند.

بازی از ۱۵ مرحله تشکیل شده و شامل چهار نوع دنیای متفاوت نیز هست که هر دنیا ویژگی‌ها، مسیرها، خطرات و موانع منحصر به خودش را خواهد داشت. Sumo Digital درباره خبر عرضه بازی برای نینتندو سوییچ در وبلاگ خود نوشت:

همه اعضای تیم ما، از طرفداران سرسخت همه محصولات نینتندو هستند و این فرصت که Snake Pass را برای سوییچ عرضه کنیم، رویایی بود که محقق شد؛ خصوصا برای خالق اصلی این بازی، یعنی سب لیز.

سب لیز خودش نیز در این باره نوشت:

من همیشه با خودم فکر می‌کردم که Snake Pass، بازی است که کاملا مستعد حضور در پلتفرم نینتندو باشد؛ ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم که این عرضه، اینقدر نزدیک زمان عرضه کنسول جدید آن‌ها باشد.

بازی Snake Pass قرار است در سه ماهه اول ۲۰۱۷ (اواخر دی تا اوایل فروردین) عرضه شود و تاریخ و قیمت دقیق بازی مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده