// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Fallout Shelter هفته آینده برای ایکس باکس وان عرضه می شود

بازی موبایل Fallout Shelter بزودی در تاریخ ۷ فوریه (۱۹ بهمن) برای کنسول ایکس‌باکس‌ وان عرضه خواهد شد.

بازی Fallout Shelter، بازی موبایل رایگان (free-to-play) و نسخه‌ی فرعی مجموعه‌ی Fallout طی روزهای آینده برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. بتسدا (Bethesda) امروز اعلام کرد که بازی Fallout Shelter برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در تاریخ ۷ فوریه‌ ۲۰۱۷ (۱۹ بهمن)‌ عرضه خواهد شد. این نسخه‌ها از ویژگی Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌‌کنند.

Xbox Wire، همچنین بدون اشاره به جزئیات، از سازگاری بازی با کنترلر ایکس‌باکس وان در ویندوز 10 خبر داده است. به‌دنبال انتشار بازی برای دستگاه‌های موبایل در سال ۲۰۱۵،‌ این بازی در جولای گذشته برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده بود و نسخه فعلی فقط مخصوص ویندوز 10 است. بازی رایگان Fallout Shelter، به بازیکنان اجازه‌ی مدیریت و طراحی پناهگاه را در جهان فال‌اوت می‌دهد. از زمان انتشار این بازی تاکنون محتوای جدید بسیاری از جمله حیوانات و شخصیت‌های جدید‌ به بازی اضافه شده است. شما می‌توانید دیگر اخبار بازی Fallout Shelter را در زومجی مطالعه کنید.

بازی اندروید و آیفون Fallout Shelter نخستین بار در E3 2015 رونمایی شده بود که به‌دنبال آن از دید زومجی به عنوان بهترین بازی موبایل در این نمایشگاه انتخاب شد. شما می‌توانید بررسی بازی موبایل Fallout Shelter را به قلم آرش عیاری در زومجی مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده