// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی موبایل Fire Emblem Heroes بیش از دو میلیون بار دانلود شده است

بازی موبایل Fire Emblem Heroes تاکنون بیش از دو میلیون بار دانلود شده است.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، بر اساس اطلاعات منتشر شده از Sensor Tower، گروه بازاریابی موبایلی، بازی Fire Emblem Heroes توانسته روز اول انتشار موفق‌تری نسبت به بازی Clash Royale داشته باشد، اما نسبت به سایر مجموعه‌های کمپانی نینتندو، ضعیف‌تر عمل کرده است. بر اساس این اطلاعات بازی Fire Emblem Heroes در ۲۴ ساعت اول عرضه شدن، بیش از دو میلیون بار در فروشگاه اپل و گوگل‌پلی دانلود شده و درآمدی ۲/۹ میلیون دلاری در سراسر جهان داشته است. این گروه نموداری از مقایسه‌ی میزان فروش این بازی و چند بازی دیگر منتشر کرده که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

بازی Fire Emblem Heroes

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بازی Fire Emblem Heroes توانسته در روز اول به فروش بیش از دو برابری فروش روز اول بازی Clash Royale دست باید. اما این بازی کماکان فاصله‌ی زیادی با بازی‌های Super Mario Run و Pokemon Go دارد. گروه Sensor Tower نمودار دیگری را منتشر کرده که میزان دانلود این بازی‌ها را در روز اول عرضه نشان می‌دهد:

بازی Fire Emblem Heroes

همانطور که مشاهده می‌کنید، بازی Fire Emblem Heroes در روز اول به اندازه‌ی Clash Royale دانلود شده است. می‌توان گفت که تعدادی بالای دانلود و همچنین فروش خوب بازی Fire Emblem Heroes از کشور ژاپن نشات می‌گیرد. گروه Sensor Tower همچنین گفته که به زمان بیشتری نیاز است تا بتوانیم بگوییم که بازی Fire Emblem Heroes جزو بازی‌های موفق است یا خیر و این فروش ابتدایی و تعداد دانلود نمی‌تواند نشان‌دهنده‌ی فروش طولانی‌مدت این بازی باشد. بخش‌هایی از این صحبت‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

معمولا بازیکنانی که در روز و لحظات اول یک بازی خاص را خریداری می‌کنند از طرفداران سرسخت آن هستند و به همین دلیل هم دوست دارند برای آن پول پرداخت کنند. البته ممکن است برخی از آن‌ها هم هنوز آنقدر پیشرفت نکرده باشند که حس کنند باید برای بازی پولی بپردازند. پس باید کمی صبر کنیم تا ببینیم که بازی در نهایت چه عملکردی خواهد داشت.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده