نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

جزییات آپدیت 4.50 پلی استیشن 4؛ پشتیبانی از هارد اکسترنال

سونی جزییات آپدیت 4.50 پلی‌استیشن 4 را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی جزییات آپدیت 4.50 کنسول پلی استیشن 4 را اعلام کرد. این کمپانی چندی پیش خبر از عرضه این آپدیت در آینده نزدیک داده و اعلام کرده بود که علاقه‌مندان می‌توانند برای نسخه بتا آن ثبت نام کنند. حال این کمپانی ژاپنی جزییات آپدیت 4.50 را اعلام کرده است. اصلی‌ترین قابلیتی که با آپدیت به کنسول اضافه می‌شود، پشتیبانی از هارد‌های اکسترنال است. پس از ارتقا کنسول به نسخه 4.50، پلی‌استیشن 4 قادر به شناسایی هارد‌ اکسترنال USB 3.0 خواهد بود و هارد‌هایی تا حجم ۸ ترابایت روی آن قابل استفاده خواهند بود و حتی می‌توانید بازی‌ها را مستقیما روی هارد اکسترنال دانلود یا نصب کنید.

ویژگی بعدی این آپدیت امکان استفاده از تصاویر دلخواه به عنوان والپیپر برای صفحه هوم کنسول است. به این صورت که شما می‌توانید حتی عکس‌هایی را که از بازی‌ها گرفته‌اید، به عنوان والپیپر استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید تصاویر‌تان را در Sharefactory به شکل دلخواه ویرایش کنید.

قسمت Quick Menu کنسول که با نگه داشتن کلید PS کنترلر می‌توان به آن دسترسی داشت، دست‌خوش تغییراتی می‌شود تا استفاده از آن راحت‌تر از قبل باشد. این منو قرار است از این پس فضای کوچک‌تری از صفحه را اشغال کند و دسترسی ساده‌تر به گزینه «پارتی» نیز فراهم شود. تغییر بعدی مربوط به لیست اعلان‌ها (Notification) می‌شود که قرار است پس از عرضه آپدیت 4.50 با لیست ساده‌تری روبرو باشیم.

تغییر مهم دیگر این آپدیت نیز این است که از این پس ویدیو‌های سه بعدی با استفاده از هدست پلی‌استیشن VR به شکل سه بعدی قابل تماشا خواهند بود.

سونی اعلام کرده که بروزرسانی 4.50 پلی استیشن 4 ویژگی‌های دیگری نیز خواهد داشت که اطلاعات بیشتر از آن‌ها و همچنین تاریخ عرضه آپدیت، به‌زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما در مورد آپدیت جدید پلی استیشن 4 چیست؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده