نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

قیمت بازی The Last Guardian به ۴۰ دلار کاهش یافت

کمپانی سونی قیمت بازی The Last Guardian را ۲۰ دلار کاهش داده است.

بازی The Last Guardian یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ بود که پس از گذشت چندین سال از معرفی‌اش، بالاخره در این سال عرضه شد و گیمر‌ها توانستند آخرین ساخته سازنده بازی‌های Ico و Shadow of the Colossus را تجربه کنند. این بازی با اینکه چندین بار تاخیر خورده بود، ولی در نهایت با کیفیت مناسب، رضایت گیمر‌ها و منتقدین را در پی داشت.

بازی The Last Guardian از چندی پیش با قیمت ۴۰ دلار در برخی خرده فروشی‌ها قابل خرید بود که این مساله یک امر عادی است و فروشگاه‌ها هر از گاهی چنین تخفیف‌هایی را روی بازی‌ها اعمال می‌کنند. با این حال در اخبار بازی جدید سونی اعلام کرد که از این پس قیمت این بازی ۲۰ دلار کاهش یافته و قرار است با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود. این تغییر قیمت موقت نبوده و دائمی است و هم نسخه فیزیکی و هم دیجتالی بازی را از تمامی فروشگاه‌ها، از جمله فروشگاه پلی‌استیشن، می‌توان با این قیمت خریداری کرد.

در صورتی که هنوز موفق به تجربه این بازی انحصاری پلی استیشن 4 نشده‌اید، الان فرصت خوبی است که با قیمت پایین‌تر بتوانید آن را خریداری کنید. بازی The Last Guardian در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را کسب کرد و محسن وزیری در نقد آن نوشت:

تجربه‌ی ناب «آخرین نگهبان» چیزی نیست که از دستش بدهید. همراهی با دو همیار و همدم در دنیای رازآلود نمادها، قلعه‌ها و برج‌ها لحظاتی از احساسات برانگیخته خلق می‌کند که تا مدت‌ها نمی‌تواند فراموشش کنید. اگر در حل بعضی معماها حوصله به خرج دهید و با بازیگوشی‌های گاه و بیگاه تریکو هم کنار بیایید، می‌توانید از کشف رابطه‌ی او با پسرک لذت ببرید. درست است که بازی از مشکلاتی چون افت فریم و برخی مسائل فنی رنج می‌برد، اما آن‌ها به سختی روی تجربه‌ی کلی بازی تأثیر می‌گذارند. آخرین نگهبان را باید بازی کرد چون شبیه هیچکدام از بازی‌هایی که تا به حال بازی کرده‌اید نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده