// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

فیل اسپنسر: ریمستر Phantom Dust باید قبل از E3 عرضه شود

فیل اسپنسر در توییتر اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی Phantom Dust باید قبل از E3 امسال عرضه شود.

در جواب یکی از طرفداران، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، فیل اسپنسر اشاره‌ کرد که نسخه ریمستر بازی Phantom Dust پیش از رویداد E3 2017 عرضه خواهد شد. Phantom Dust پیش از این در سال ۲۰۰۴ برای ایکس‌باکس عرضه شده بود و توانست به یک اثر شاخص با توجه به سبک و گیم‌پلیش تبدیل شود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر در صفحه شخصی خود طی پاسخ به سوال یکی از طرفداران تایید کرد که نسخه ریمستر Phantom Dust باید پیش از E3 عرضه شود و صحبت خاص دیگری در خصوص زمان دقیق انتشار بازی بیان نکرد. تا شروع رویداد E3 2017 در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ کمتر از پنج ماه زمان باقی مانده پس باید در طی این بازه منتظر عرضه بازی مذکور باشیم.  

مایکروسافت در جریان رویداد E3 2014 خبر از بازسازی بازی Phantom Dust داد. پس از آن استودیو دارک‌ساید گیمز، سازنده نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی، بطور ناگهانی دست از کار کشید و تولید این بازی نیز به بن‌بست رسید. ولی مایکروسافت تصمیم گرفت تا مراحل توسعه Phantom Dust را ادامه دهد و این بازی را کنسل نکند.   

در کنار نسخه بازسازی، مایکروسافت سال گذشته تایید کرد که قرار است نسخه ریمستری از بازی Phantom Dust را بسازد که شامل بهبود‌هایی در جزئیات گرافیکی، پشتیبانی بهتر از ایکس‌باکس لایو و پشتیبانی از قابلیت Play Anywhere (خرید مشترک بین پی‌سی و ایکس‌باکس وان) می‌شود و این نسخه قرار است تا پیش از E3 امسال عرضه شود.  


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده