نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ عرضه بازی Thimbleweed Park اعلام شد

Thimbleweed Park، بازی جدید ران گیلبرت، فروردین ۹۶ منتشر خواهد شد.

یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های ماجراجویی سال ۲۰۱۷ را می‌توان بازی Thimbleweed Park، ساخته جدید ران گیلبرت و گری وینیک، سازندگان بازی‌هایی چون Monkey Island و Maniac Mansion، دانست. Thimbleweed Park یک بازی ماجراجویی اشاره و کلیک است که با الهام از سریال معروف Twin Peaks ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تریبل توی‌باکس، سازنده بازی، اعلام کرده که این اثر در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) برای پی‌سی (ویندوز، مک و لینوکس) و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

سازندگان همچنین ضمن اعلام تاریخ عرضه بازی، متنی نیز در مورد آن منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

یک خانه تسخیر‌شده توسط ارواح، یک سیرک متروکه، یک کارخانه تولید بالشت که آتش گرفته و جسد پیکسلی که زیر یک پل رها شده، چیزهایی نیستند که پیش از این مشابه‌شان را مشاهده کرده باشید. پنج شخص که هیچ اشتراکی با یکدیگر ندارند وارد این شهر فراموش‌شده می‌شوند. با اینکه خودشان هنوز اطلاع ندارند، ولی هر پنج نفر آن‌ها به یکدیگر مرتبط هستند و همگی تحت نظر قرار دارند.

بازی Thimbleweed Park ابتدا از طریق فروشگاه‌های استیم، GOG و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود و پس از آن از طریق دیگر فروشگاه‌ها نیز منتشر می‌شود. به‌علاوه بازی قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ برای اندروید و iOS نیز منتشر شود. هنوز قیمت این بازی ماجراجویی اعلام نشده و سازندگان اعلام کرده‌اند که در روز‌های نزدیک به انتشار بازی، این مورد را نیز اعلام خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده