نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

پری لود نسخه دیجیتالی Horizon Zero Dawn آغاز و حجم بازی مشخص شد

پری‌لود Horizon Zero Dawn، جدیدترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4، آغاز شد.

یکی از بازی‌های انحصاری بسیار مورد انتظار صاحبان پلی‌استیشن 4، بازی Horizon Zero Dawn است که به صورت رسمی در تاریخ ۱۰ اسفند در آمریکا و ۱۱ اسفند در اروپا عرضه می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از همین حال این بازی اکشن نقش‌آفرینی را دانلود کنند تا دقیقا زمانی که بازی عرضه شد، بتوانند شروع به بازی کنند. بنا به اعلام وب‌سایت گیرنوک، حجم این بازی ۳۹.۴۸۵ گیگابایت است.

کسانی که نسخه دیجیتالی بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن استور پیش‌خرید کرده‌اند، علاوه بر خود بازی، به یک تم پویا و یک بسته اضافه با نام Nora Machine-Trapper دسترسی پیدا می‌کنند. این بسته به شما اجازه می‌دهد که به مادهای اسلحه دسترسی پیدا کنید که دقت و صدمه اسلحه شما را بالاتر می‌برد.

نسخه ریجن یک بازی Horizon Zero Dawn در ساعت ۹ شب به وقت پاسیفیک آزاد خواهد شد. این ساعت مصادف است با سه‌شنبه ۱۰ اسفند، ساعت ۸ و نیم صبح به وقت تهران اما هنوز مشخص نیست که در مناطق دیگر، بازی در چه زمانی آزاد خواهد شد. در دیگر اخبار مربوط به بازی، چندی پیش تریلر زمان عرضه بازی نیز منتشر شد.

اوایل ماه فوریه نیز سونی اعلام کرده بود که قصد دارد که بازی Horizon Zero Dawn را به یک مجموعه تبدیل کند. چند روز پیش نیز موسسه آماری سوپردیتا پیش‌بینی کرده بود که این بازی می‌تواند به فروش ۸ میلیون نسخه دست پیدا کند و از این لحاظ با بازی‌های Uncharted 4 و Metal Gear Solid V رقابت کند.

در فاصله چند روز مانده به عرضه بازی نیز گوریلا گیمز، سازنده بازی، جزئیات بروزرسانی ۲۵۰ مگابایتی روز اول بازی را نیز اعلام کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده