نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بروزرسانی جدید بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد

شرکت بتسدا بروزرسانی جدیدی برای بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرد.

براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، شرکت بتسدا بروزرسانی جدیدی از بازی The Elder Scrolls Online برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. این آپدیت که Homestead نام دارد به بازیکنان اجازه خرید خانه و شخصی‌سازی آن را برای شخصیت‌های خود می‌دهد.

بروزرسانی رایگان Homestead دارای ۴۰ محله مختلف برای زندگی است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از بیش از دو هزار آیتم متنوع خانه‌های خریداری شده خود را شخصی‌سازی کنند. این آیتم‌ها شامل مبل، کتابخانه، اقلام منحصر به فرد و چندین آیتم دیگر می‌شود. بازیکنان برای خرید خانه و آیتم‌ها می‌توانند از پول رایج داخل بازی The Elder Scrolls Online و پول واقعی استفاده کنند. همچنین، آپدیت Homestead دارای چند Quest جدید برای گشت و گذار بازیکنان است. شرکت بتسدا تریلر جدیدی برای معرفی بروزرسانی Homstead منتشر کرده است که شما می‌توانید در پایین تماشا کنید:

| |

بازی The Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۵ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد و پیش از آن نیز برای پی‌سی عرضه شده بود. اخیرا بسته‌الحاقی جدیدی با نام Morrowind برای این بازی معرفی شده است که در روز ۱۶ خرداد سال ۱۳۹۶ عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده