نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی For Honor با وجود عرضه Halo Wars 2

با وجود انتشار بازی Halo Wars 2، بازی For Honor توانست کماکان در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، بازی For Honor، اثر جدید یوبیسافت توانست در دومین هفته انتشار خود، به صدرنشینی‌اش ادامه دهد و بازی Halo Wars 2، ساخته جدید مایکروسافت و تی‌اچ‌کیو که این هفته برروی قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفت، نتوانست در جایگاه فور آنر خللی ایجاد کند و به مکان دوم رضایت داد. نسخه اول Halo Wars نیز زمانی که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد، کار خود را در مکان دوم شروع کرد. در آن زمان،‌ بازی Killzone 2، ساخته سونی و گوریلا گیمز در مکان اول قرار گرفته بود. 

در مکان‌های سوم و چهارم جدول این هفته، تغییری را مشاهده نمی‌کنیم و به ترتیب بازی‌های Grand Theft Auto V و FIFA 17 موفق شدند مکان هفته قبلی خود را حفظ کنند. از طرف دیگر اما بازی Sniper Elite 4، ساخته جدید ربلیون، یکی از پرسقوط‌ترین‌های این هفته محسوب شد و با سه پله سقوط، از جایگاه دوم به جایگاه پنجم تنزل پیدا کرد.

ساخته جدید دایس یعنی بازی Battlefield 1 هم این هفته با یک پله سقوط مواجه شد و از مکان پنجم به مکان ششم رسید. در مکان هفتم و هشتم جدول این هفته، شاهد یک جابجایی هستیم به طوری که بازی هشتم هفته گذشته یعنی Rocket League با یک پله صعود، جایگاه Call of Duty: Infinite Warfare را تصرف کرد و این بازی را به مکان هشتم فرستاد. یکی دیگر از بازی‌هایی که سقوط قابل توجهی کرد، بازی Resident Evil 7: Biohazard بود. بازی ششم هفته گذشته نیز دقیقا مانند اسنایپر الیت، با سه پله سقوط مواجه شد و به جایگاه نهم رضایت داد. در جایگاه دهم این هفته نیز بازی Forza Horizon 3 قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته، با یک پله سقوط مواجه شد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۵ فوریه (۷ اسفند) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

For Honor

ادامه صدرنشینی در هفته دوم انتشار
۲-

Halo Wars 2

دستیابی به مکان دوم در هفته اول انتشار
۳۳

Grand Theft Auto V

-
۴۴

FIFA 17

-
۵۲

Sniper Elite 4

-
۶۵

Battlefield 1

-
۷۸

Rocket League

-
۸۷

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۹۶

Resident Evil 7: Biohazard

-

۱۰۹

Forza Horizon 3

-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته:

Halo Wars 2

Halo Wars 2

بازی Halo Wars 2، یک بازی استراتژی هم‌زمان است که توسط استودیو ۳۴۳ اینداستریز و کریتیو اسمبلی ساخته شده و استودیوهای مایکروسافت وظیفه انتشار آن را بر عهده داشته است و به صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه شده است. 

داستان بازی در دنیای خیالی هیلو و در سال ۲۵۵۹ به وقوع می‌پیوندد و دقیقا دنباله بازی Halo Wars است که در سال ۲۰۰۹ عرضه شده بود. کار ساخت این بازی از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ بود که بازی به صورت رسمی معرفی شد. 


منبع Char Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده