// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تصویر هنری جدید بازی State of Decay 2

استودیو آندد لبز، سازنده بازی Sate of Decay 2، این بار تصویر هنری خونینی از این بازی منتشر کرد.

استودیو آندد لبز (Undead Labs) پیش‌تر وعده داده بود که به صورت هفتگی تصاویر هنری از بازی زامبی محور خود یعنی State of Decay 2 منتشر کند و حال در جدیدترین اخبار بازی با انتشار عکسی جدید صحنه‌ای خونین از این بازی را به نمایش می‌گذارد.

عکس جدید که در وب‌سایت بازی State of Decay 2 منتشر شده است، یکی از بازماندگان را با چوب بیسبال خود در میان زامبی‌های مرده نشان می‌دهد. تیم‌ توسعه دهنده با انتشار این عکس پیامی را به کاربران می‌دهد و اعلام کرد که این واقعه امر تعجب آوری است که بازمانده‌ای بتواند با چوب خود به تنهایی چند زامبی را از پای در آورد و آنها را نابود کند.

آندد لبز در این باره نوشت:

چهره خسته بازمانده پس از کشتن زامبی‌ها و رسیدن به این موفقیت غیر قابل باور برای ما رضایت بخش است.

state of decay 2

تصویر هنری جدید اثری از استفن شرل است که پیش‌تر پس از آغاز توسعه بازی State of Decay 2 آن را طراحی کرده و به تصویر کشیده بود. قابل ذکر است  که محتوایی را که در عکس مشاهده می‌کنید به صورت هنری است و شاید عینا آن را در بازی مشاهده نکنید.

همانطور که در بالا اشاره شد هر هفته شاهد تصاویر هنری از سوی استودیو آندد لبز هستیم، می‌توانید در زومجی تصاویر هنری را که پیش‌تر منتشر شده با عناوین «نمایش حس و حال‌های صحنه»، «نمایش چرخه روز و شب» و «نمایش پایگاه‌ها» مشاهده کنید.

بازی State of Decay 2 در جریان مراسم E3 2016 برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد. این بازی زامبی محور یک اثر همکاری چهار نفره است که تا به حال اعلام شده که دنیای این بازی بسیار وسیع خواهد بود و گیمر‌ها می‌توانند در در بخش همکاری چند نفره از یکدیگر جدا شده و ماموریت‌ها را جداگانه انجام دهند.

اوایل ماه جاری آندد لیز اعلام کرد که بازی State of Decay 2 در مراسم E3 2017 حضور خواهد داشت.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده