نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۶

اهدای لوح فیلم فروشنده به چارلز کوهن توسط مت دیمون

در مراسم اهدای لوح فیلم‌های نامزد شده برای بهترین فیلم خارجی اسکار 2017، مت دیمون لوح فیلم فروشنده را به چارلز کوهن اهدا کرد.

مراسم اسکار 2017 بامداد دوشنبه ۹ اسفند ساعت ۵ به وقت ایران برگزار خواهد شد و این مراسم امسال به واسطه نامزدی فیلم فروشنده اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم‌های خارجی سال، برای ما ایرانی‌ها اهمیت مضاعفی دارد. چندی پیش و پس از اینکه دونالد ترامپ قانون منع مهاجرت مردم ۷ کشور به آمریکا را اجرایی کرد، اصغر فرهادی با انتشار بیانیه‌ای از حضور در مراسم اسکار امسال انصراف داد. وی همچنین چند روز پیش از انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری دعوت کرد تا به جای وی، در اسکار 2017 شرکت کنند.

حال در جدیدترین اخبار سینما، روز گذشته مراسم اهدای لوح فیلم‌های نامزد در اسکار 2017 برگزار شده و در طی این مراسم، مت دیمون لوح فیلم فروشنده را به چارلز کوهن اهدا کرده است تا به دست اصغر فرهادی برساند. چارلز کوهن بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی پخش «Cohen Media Group» است که در کنار آمازون استودیو پخش فيلم «فروشنده» در آمریکا را برعهده دارد. مت دیمون در هنگام اهدای این لوح، کیفیت فیلم فروشنده و همچنین کارگردانی اصغر فرهادی را ستایش کرده است.

فیلم فروشنده در شب مراسم اسکار 2017 قرار است در شهر لندن اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده