نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تاریخ انتشار فصل جدید سریال Mystery Science Theater 3000 اعلام شد

شبکه استریم نت فلیکس تاریخ انتشار فصل جدید سریال کمدی Mystery Science Theater 3000 را اعلام کرد.

شبکه استریم نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل جدید سریال کمدی Mystery Science Theater 3000 در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ (۲۵ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. این سریال قرار است پس از سال‌ها دوباره منتشر شود و نت‌فلیکس توانسته است حق پخش فصل جدید این سریال را بدست بیاورد. ‌نت‌فلیکس این خبر را با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در توییتر رسما تایید و اعلام کرد. علاوه بر این، نت‌فلیکس تصویر جدیدی از فصل دوازدهم سریال Mystery Science Theater 3000 منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Mystery Science Theater 3000

جوئل هاجسون که سازنده سریال اصلی Mystery Science Theater 3000 نیز بوده است، برای ساخت فصل جدید و ریبوت این مجموعه بازگشته است. آخرین فصل این سریال حدود ۱۵ سال پیش به روی آنتن رفته بود. در مجموع ۱۱ فصل و ۱۹۷ از سریال Mystery Science Theater 3000 تولید و منتشر شده است. کیک‌استارتر نقش بسیار مهم و پررنگی در بازگشت این سریال داشته و از این طریق ۵.۷ میلیون دلار برای احیا و انتشار دوباره این سریال، به تیم سازنده سریال Mystery Science Theater 3000 کمک مالی شده است. 

علاوه بر بازگشت بسیاری از شخصیت‌های اصلی سریال Mystery Science Theater 3000، در فصل جدید این سریال شاهد بازیگران جدیدی از جمله پتن اسوالت و فلیشیا دی نیز هستیم. همچنین دان هارمون، نویسنده و سازنده سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) و سریال کامیونیتی (Community)، به عنوان نویسنده مهمان در سریال Mystery Science Theater 3000 حضور خواهد داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده