// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی Halo Wars 2 در دسترس قرار گرفت

ظاهرا هر چهارشنبه سومین هفته ماه شاهد عرضه شدن یک محتویات جدید برای بازی Halo Wars 2 خواهیم بود.

هفته گذشته بود که بالاخره بازی Halo Wars 2 برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان روانه بازار شد و توانست نمرات قابل قبولی را از سوی منتقدان از آن خود کند. با عرضه شدن این بازی، از دو استودیو ۳۴۳ اینداستریز و کریتیو اسمبلی، توسعه دهندگان بازی Halo Wars 2، انتظار می‌رود بازی خود را تا طولانی مدت با محتویات جدید پشتیبانی کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو 343 اینداستریز یک پست در وبلاگ رسمی بازی قرار داده است که نشان می‌دهد آن‌ها برنامه‌های متنوعی برای بازی Halo Wars 2 در نظر گرفته‌اند.

اینکه بازی عرضه شده است بدین معنا نیست که کار ما هم به اتمام رسیده است. در واقع، کار ما تازه شروع شده است و استودیوهای کریتیو اسمبلی و ۳۴۳ اینداستریز سخت در حال کار کردن هستند تا محتویات و بروزرسانی‌هایی را برای بازی آماده کنند.

طبق صحبت‌های تیم سازنده بنظر می‌رسد هر چهارشنبه سومین هفته ماه شاهد عرضه شدن یک محتویات جدید برای بازی Halo Wars 2 خواهیم بود. اولین محتویات در سومین چهارشنبه ماه مارس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در واقع یک فرمانده کینسانو است. همچنین در ادامه گفته شده است که در ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن فرمانده‌هان، یونیت‌ها و مراحل داستانی بیشتر به این بازی خواهیم بود. از طرفی استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که در رویداد PAX East اطلاعات بیشتری از جزئیات بسته‌های الحاقی بازی Halo Wars 2 منتشر خواهند کرد.

پس از عرضه بازی، به نظر می‌رسد بازی Halo Wars 2 یک سری مشکلات مختلف را در اختیار داشته است که با توجه به بازخوردهای کاربران، در هفته آینده یک بروزرسانی بزرگ برای این بازی بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. تیم سازنده در این باره می‌گوید:

علاوه‌ بر صحبت‌های انجام شده، تیم ما در حال تحقیق بر روی مشکلات بازی نظیر اتصال به سرورهای آنلاین و مشکلات مربوط به عملکرد Halo Wars 2 است که توسط بازیکنان گزارش شده بود. ما می‌دانیم که برخی از بازیکنان هنوز مشکلاتی را در اختیار دارند و مهم‌ترین اولویت تیم سازنده، تمرکز و رفع این مشکلات است.

در آخر استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده است که تمامی بازخوردهای کاربران را دنبال خواهند کرد تا بتوانند تمامی نواقص بازی را از بین ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده