نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تصاویر جدید نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 و بازی Kingdom Hearts 3 منتشر شدند

به تازگی تصاویر جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy 7 و بازی Kingdom Hearts 3 که به صورت مستقیم از داخل بازی تهیه شده‌اند، به نمایش درآمد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کارگردان نسخه ریمیک Final Fantasy 7 و بازی Kingdom Hearts 3 در رویداد Magic Monaco 2017 چندین تصویر جدید از هر دو بازی را به نمایش گذاشت.

این تصاویر جدید که دو عدد از آن‌ها متعلق به نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 بوده و اولین باس بازی را به نمایش می‌گذارند و دیگری به بازی Kingdom Hearts III تعلق دارد، از طریق حساب کاربری رسمی Final Fantasy و Kingdom Hearts در توییتر، برای نمایش عموم قرار داده شدند. می‌توانید دو تصویر را در پایین مطلب مشاهده کنید و با حال و هوای این بازی‌ها بیشتر آشنا شوید.

نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی 7 و بازی Kingdom Hearts 3 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارند و حتی بازه زمانی عرضه آن‌ها نیز تعیین نشده است. با این حال پلتفرم‌های مقصد آن‌ها مشخص شده و اولی به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و دومی علاوه بر کنسول نسل هشتمی سونی، مهمان کنسول ایکس‌باکس وان کمپانی مایکروسافت نیز خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده