نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

نظرسنجی اسکار 2017: بهترین فیلم

در آخرین نظرسنجی اسکار 2017، به انتخاب بهترین فیلم سال می‌رسیم. کدامیک از ۹ نامزد اسکار مهم‌ترین جایزه‌ی سینمایی سال را دریافت خواهد کرد؟

اسکار 2017 مجموعه‌ای از آثار سینمایی متنوع و گوناگون را در بر خواهد داشت. «لا لا لند» جانی دوباره به ژانر موزیکال بخشید، «رسیدن» نشان داد یک فیلم علمی تخیلی تا چه اندازه می‌تواند عمیق باشد و «منچستر کنار دریا» هم یک درام منحصربه‌فرد بود. اما در نهایت تنها یک فیلم اسکار بهترین فیلم سینمایی بلند را خواهد برد؛ نظر شما چیست؟

حصارها

حصارها

چهره های پنهان

چهره‌های پنهان

شیر

شیر

اگر از آسمان سنگ ببارد

اگر از آسمان سنگ ببارد

رسیدن

رسیدن

لبه تیغ

لبه‌ی تیغ

منچستر کنار دریا

منچستر کنار دریا

لا لا لند

لا لا لند

مهتاب

مهتاب

شکی نیست که «مهتاب» و «لا لا لند» مهم‌ترین فیلم‌های اسکار امسال هستند. مهتاب با موضوع حساس‌اش یکی از انتخاب‌های واضح آکادمی برای بهترین فیلم سال به شمار می‌رود و موزیکال رومانتیک دیمین شزل هم که با ۱۴ نامزدی در اسکار ۲۰۱۷ نام خودش را در کتاب رکوردها ثبت کرده، قوی‌ترین مدعی این جایزه است. اما درام خارق‌العاده‌ی کنت لونرگان، «منچستر کنار دریا» که نامزدی بهترین کارگردان، فیلمنامه، بازیگر مرد و زن و بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را هم در کارنامه دارد می‌تواند به عنوان یک گزینه‌ی محتمل برای کسب اسکار شناخته شود. باقی فیلم‌ها با اینکه مصالح لازم برای نامزد شدن را داشتند اما کمتر کسی می‌تواند شانس زیادی برایشان قائل باشد. از نئو وسترن تا علمی‌تخیلی و بیوگرافی در نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۷ در میان نامزدها دیده می‌شود و همین تنوع آثار نشان می‌دهد فیلم‌های شاخصی در هر سبک و سیاق ساخته شده‌اند و نمی‌توان ۲۰۱۶ را سال بدی برای سینما دانست. به نظر شما کاربران زومجی کدام فیلم بزرگ‌ترین جایزه‌ی شب را از آن خود می‌کند؟

این نظرسنجی تا یکشنبه‌ی هفته‌ی جاری شب مراسم اسکار فعال خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده