نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Nightwing در دست ساخت است

کمپانی برادران وارنر در نظر دارد فیلمی براساس شخصیت نایت وینگ (Nightwing) تولید و منتشر کند.

طبق خبرهای منتشر شده، فیلم ابرقهرمانی جدید این بار براساس شخصیت Nightwing، در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر در نظر دارد فیلمی براساس این ابرقهرمان دنیای دی سی تولید و منتشر کند و اضافه می‌کند که وارنر با کریس مک‌کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) برای کارگردانی این فیلم قرارداد همکاری امضا کرده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده بیل دوبوک خواهد بود. او پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون حسابدار (The Accountant)، قاضی (The Judge) و The Headhunter's Calling را در کارنامه داشته است.

فیلم Nightwing قرار است براساس شخصیت دیک گریسون ساخته شود. گریسون نخستین رابین دنیای کامیک دی‌سی بود که به بتمن در مبارزه با جرم و جنایت کمک می‌کرد. پس از آن، جیسون تاد رابین جدید دنیای دی‌سی شد و گریسون به شخصیت Nightwing تبدیل شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Nightwing از جمله بازیگر نقش نایت‌وینگ، تاریخ انتشار و داستان این فیلم، منتشر نشده است. 

Chris McKay  The LEGO Batman Movie

در بخشی از فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)، لباس رابین را که با اسپری روی آن چیزهایی نوشته شده بود، مشاهده کردیم. پس از آن زک اسنایدر فاش کرد که این شخصیت توسط جوکر به قتل رسیده و این نوشته کار او بوده است. با این حال، هویت رابین در این فیلم فاش نشد. هرچند در فیلم Nightwing به راحتی می‌توان این اتفاق را نادیده گرفت و حتی ممکن است این فیلم ارتباطی به دنیای سینمایی دی‌سی نیز نداشته باشد. هرچند ممکن است رابین دیگری توسط جوکر به قتل رسیده باشد. با این حال، انتظار می‌رود برادران وارنر در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از فیلم Nightwing منتشر کنند.

زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)، لیگ عدالت (Justice League)، آکوامن (Aquaman)، جوخه انتحار ۲ (Suicide Squad 2)، فلش (The Flash)، افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) و بتمن (Batman) از جمله فیلم‌هایی هستند که براساس کامیک‌های دی‌سی در دست ساخت هستند و قرار است در طی سال‌های آینده منتشر شوند. ماه گذشته، بن افلک با انتشار بیانیه‌ای از کارگردانی فیلم Batman انصراف داد. حال برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کردند که مت ریوز کارگردان فیلم مستقل بتمن خواهد بود. با این حال، افلک همچنان در نقش بروس وین/بتمن در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده