// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴

استودیو اینسامنیاک قصد عالی نشان دادن شخصیت اسپایدرمن را دارد

بیل روزمن در جدیدترین گفت و گوی خود از همکاری بین استودیو اینسامنیاک و کمپانی مارول گیمز برای ساخت بازی Spider-Man سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و رویداد DICE 2017، بیل روزمن، کارگردان خلاق کمپانی مارول گیمز، در مورد بازی Spider-Man پلتفرم پلی‌استیشن 4 صحبت کرده است.

وی در جریان این گفت و گو از دلایل کمپانی اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی، برای ساخت یک بازی با محوریت شخصیت اسپایدرمن سخن گفته است. روزمن اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند به تمام دنیا نشان دهند که چرا مرد عنکبوتی یک شخصیت عالی است و در ادامه نیز از نحوه شناخت این شخصیت برای اولین بار سخن گفته است.

بیل روزمن در این باره می‌گوید:

احتمال دارد شنیده باشید که ما در حال همکاری با تیم تد پرایس از اینسامنیاک گیمز و دوستان‌مان در کمپانی سونی برای ساخت بازی Spider-Man هستیم. نکته دیگر که باعث می‌شود ما به گفت و گوی در مورد این شخصیت بپردازیم، این بود که از استودیو اینسامنیاک گیمز تا کمپانی مارول گیمز فقط ۱۰ دقیقه راه هست و برای خوردن ناهار، پیش یکدیگر رفته و به صحبت کردن در مورد شخصیت مرد عنکبوتی می‌پردازیم. از یکدیگر سوال می‌کردیم که داستان آشنایی شما با این شخصیت چگونه بوده است و در آخر، همگی به این جواب می‌رسیدیم که از زمان بچگی با این شخصیت خاطره داشته‌ایم.

این احساس شبیه به این می‌ماند که زندگی، ما را به این نقطه (ساخت بازی Spider-Man) رسانده است. این هدف ما است که نشان دهیم چرا مرد عنکبوتی شخصیت عالی است و می‌خواهیم دنیای ساختگی مرد عنکبوتی را وارد دنیای واقعی کنیم. این یک کار خیلی شخصی برای ما است. ما برای این کار بر روی ماجراجویی‌هایی که در زندگی‌مان با این شخصیت داشتیم تمرکز کرده‌ایم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده