نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدید Horizon Zero Dawn با تمرکز بر امتیازات بالای بازی

سونی امروز تریلر جدیدی از بازی Horizon Zero Dawn با تمرکز بر امتیازات بالای بازی منتشر کرد.

بخش سرگرمی‌های سونی، امروز یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار Horizon Zero Dawn ساخته گوریلا گیمز منتشر کرد که تمرکز اصلی این تریلر جدید، امتیازات بالای این بازی در رسانه‌های مختلف جهانی بود. بازی Horizon Zero Dawn توانست در وب‌سایت متاکریتیک از مجموع نقدها امتیاز ۸۹ و در وب‌سایت OpenCritic امتیاز ۸۸ را به دست بیاورد. با توجه به این تریلر،‌ متوجه می‌شویم که صحنه‌های نشان داده شده، از روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو ضبط شده است.

| |

بازی Horizon Zero Dawn، در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در آمریکای شمالی و یک روز بعد یعنی اول مارس (۱۱ اسفند) در اروپا به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. در دیگر اخبار مربوط به این بازی مورد انتظار،‌ چندی پیش مشخص شد که بازی جدید گوریلا گیمز، صفحه بارگذاری نخواهد داشت. همچنین هفته گذشته، موسسه آماری سوپردیتا پیش‌بینی کرد که این بازی، می‌تواند به فروشی معادل ۸ میلیون نسخه دست پیدا کند و از این حیث با بازی‌هایی مانند Uncharted 4 و Metal Gear Solid 5 رقابت کند.

این بازی همچنین در روز اول عرضه، یک بروزرسانی ۲۵۰ مگابایتی دریافت خواهد کرد تا برروی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، روان‌تر اجرا شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده