نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سیمون کینبرگ احتمالا کارگردانی فیلم بعدی X-Men را بر عهده خواهد داشت

طبق شایعات منتشر شده، سیمون کینبرگ علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی مجموعه مردان ایکس (X-Men)، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

سیمون کینبرگ تا به امروز کار نوشتن فیلمنامه و تهیه کنندگی بسیاری از فیلم‌های مجموعه X-Men را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ او احتمالا کارگردانی فیلم جدید این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. طبق خبری که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده، کینبرگ قرار است کارگردانی فیلم جدید مجموعه X-Men را بر عهده داشته باشد و اکنون در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است. کولیدر اضافه می‌کند که از منابع نزدیک به فاکس قرن بیستم شنیده است که تمرکز این فیلم بر روی خط داستانی محبوب دارک فونیکس (Dark Phoenix) خواهد بود و کینبرگ در حال حاضر در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است و اگر او بخواهد می‌تواند کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد.

Simon Kinberg

همچنین سوفی ترنر برای بازی در نقش جین گری در این فیلم باز خواهد گشت. او پیش از این در فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse) نقش جین گری را بر عهده داشت و در حاشیه مراسم فرش قرمز بفتا امسال، ساخت فیلم جدید مجموعه X-Men را تایید کرده بود. کینبرگ پیش از این به عنوان تهیه کننده یا نویسنده یا هر دو، در فیلم‌هایی چون مردان ایکس: آخرین ایستادگی (X-Men: The Last Stand)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past)، ددپول (Deadpool)، لوگان (Logan) و غیره حضور داشته است. او همچنین به عنوان تهیه کننده در فیلم مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) نیز حضور دارد.

فیلم Logan جدیدترین فیلم مجموعه X-Men است که در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) به روی پرده خواهد رفت. این فیلم با استقبال منتقدان نیز روبرو شده است. هیو جکمن، پاتریک استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده