نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

اولین تریلر گیم پلی بازی Elder Scrolls Online: Morrowind منتشر شد

امروز اولین تریلر گیم‌پلی بازی The Elder Scrolls Online: Morrowind به نمایش درآمد که حس نوستالژیکی برای طرفداران قدیمی مجموعه دارد.

بالاخره امروز شاهد به نمایش درآمدن اولین تریلر گیم‌پلی از بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online به نام Morrowind بودیم. در این تریلر که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید، یک موسیقی متن ارکسترال مشابه با فیلم‌های سینمایی نواخته می‌شود. طرفداران قدیمی مجموعه با مشاهده تریلر سکانس‌های آشنایی از بازی کلاسیک The Elder Scrolls 3: Morrowind که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد به خاطر خواهند آورد. از محیط‌های کلاسیک که در انجین مدرن این بازی MMO بازسازی شده است می‌توان به Seyda Need، شهر باتلاقی آن بازی و همچین Balmora که نخستین ماموریت‌های مهم بازی در آن به وقوع می‌پیوست اشاره کرد. همچنین در تریلر این بازی آنلاین شاهد محیطی پر از قارچ‌های غول پیکر و خرابه‌های به جا مانده از نژاد dwemer هستیم.

| |

وقایع بازی The Elder Scrolls Online حدود ۷۰۰ سال پیش از The Elder Scrolls 3 به وقوع می‌پیوندد، با این حال سازندگان بسیاری از مکان‌های محبوب Elder Scrolls را که موجب معروفیت این مجموعه بازی نقش آفرینی شدند، به بازی اضافه کرده است. یکی از مهمترین این مکان‌ها، شهر امپریالیستی Cyrodiil از بازی The Elder Scrolls 4: Oblivion است. در بسته الحاقی Morrowind هم شاهد شهر  Vivec خواهیم بود که برای لحظه‌ای در تریلر بازی هم به نمایش در می‌آید. در خط زمانی The Elder Scrolls Online، این شهر هنوز در دست ساخت است.

سال ۲۰۱۶ بود که کمپانی بستدا (Bethesda) سیاست‌های دسترسی به بازی را تغییر داده و از آن پس می‌توانید با خرید نسخه One Tamriel بازی، به همه محتوای آن دسترسی پیدا کنید و به سرعت وارد محتوای موجود در بسته Morrowind شوید. این بسته الحاقی در تاریخ ۶ ژوئن (سه شنبه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۶) به طور هم زمان برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (ویندوز و مکپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه استاندارد آن ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد که شامل بازی اصلی هم می‌شود. این در حالی است که خود بسته الحاقی به صورت جداگانه ۳۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. در ضمن چندین نسخه کلکسیونر هم برای بازی در دسترس است. در پایان می‌توانید جدیدترین تصاویر The Elder Scrolls Online: Morrowind را مشاهده کنید:


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده