نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بازی قدیمی Star Ocean: Till the End of Time برای پلی استیشن 4 منتشر می شود

یکی از بازی‌های قدیمی و کلاسیک پلی‌استیشن 2 به نام Star Ocean: Till the End of Time قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

امروز کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد قصد دارد یکی از بازی‌های کلاسیک کنسول پلی‌استیشن 2 به نام Star Ocean: Till the End of Time را به عنوان بخشی از مجموعه Ultimate Hits HD و با نام Star Ocean: Til the End of Time: Director’s Cut برای پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن عرضه کند.

پورت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی همانطور که از نامش پیداست براساس نسخه Director’s Cut خواهد بود که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. پورت پلی‌استیشن 4 بازی قرار است به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه Star Ocean به بازار عرضه شود.

این بازی قرار است از طریق تکنولوژی شبیه ساز کنسول پلی‌استیشن 4 پورت شود. تکنولوژی که برای انتقال بسیاری از بازی‌های پلی‌استیشن 2 به کنسول بازی نسل هشتمی سونی استفاده شده است.

بازی در رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد، با این حال میان پرده‌های CGI بازی در وضوح تصویر اصلی خود باقی خواهند ماند. بازی از ویژگی‌هایی از قبیل تروفی‌ها، share play و remote play پشتیبانی می‌کند و از آنجایی که بازی به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد، دیگر مانند گذشته نیازی به تعویض دیسک‌های بازی نخواهد بود.

بازی Star Ocean: Till the End of Time ابتدا در سال ۲۰۰۳ با نام Star Ocean 3 برای پلی‌استیش 2 در کشور ژاپن منتشر شد. سال بعد از آن شاهد عرضه نسخه Director’s Cut بازی بودیم که علاوه بر ژاپن، برای مناطق اروپا و آمریکای شمالی نیز به زبان‌های دیگر منتشر شد.

پورت پلی‌استیشن 4 بازی قرار است در سال ۲۰۱۷ برای بازیکنان ژاپنی منتشر شود و در حال حاضر خبری از انتشار بازی برای غرب نیست. اما با توجه به اینکه بازی قبلا برای غرب منتشر شده و به زبان‌های دیگر ترجمه شده است، عرضه نسخه غربی دور از انتظار نخواهد بود. در پایان می‌توانید اسکرین شات‌های بازی را تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده