نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

نقش مدز میکلسن در بازی Death Stranding لزوماً منفی نیست

مدز میکلسن می‌گوید نقشی که در بازی Death Stranding بر عهده دارد شخصیت تبهکاری نیست.

بازی Death Stranding، تازه‌ترین اثر هیدئو کوجیما، حضور پررنگی در اخبار بازی دارد و هنوز نیامده پرسش‌های زیادی را به وجود آورده است؛ پرسش‌هایی که با تصاویر و تریلرهای جدید بازی بر تعدادشان افزوده می‌شود. این‌بار مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) به پرسشی درباره‌ی چگونگی حضورش در Death Stranding توضیح داده است.

دومین تریلر رسمی Death Stranding نقش میکلسن را طوری به تصویر کشیده بود که شرور بودن‌اش بدیهی به نظر می‌رسید. کوجیما هم گفته بود که این شخصیت، آنتاگونیست داستان است که البته لزوماً به‌معنای بدذاتی او نبود. در این میان، گفته‌ی اخیر مدز میکلسن در نوع خودش جالب است.

ماجرا این است که در نمایشگاه کامیک-کان عربستان سعودی (Saudi Comic-Con)، بازدیدکننده‌ای از میکلسن درباره‌ی جزئیات نقشش‌اش در Death Stranding پرسید. میکلسن این‌طور پاسخ داد:

[نقش من] در این بازی فرد شروری نیست و صرفاً یک شخصیت است. به‌نوعی شما خودتان تعیین می‌کنید که او کیست. ولی او هرکه هست تبه‌کار نیست.


این نوع شخصیت‌پردازی در بازی‌های کوجیما پدیده‌ی جدیدی به شمار نمی‌رود؛ چرا که او در خلق کردن کاراکترهای پیچیده، که نیت‌شان در نگاه اول مشخص نیست، مهارت خاصی دارد. اما نظر شما درباره‌ی شخصیتی که میکلسن در Death Stranding به آن جان بخشیده چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده