// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

بازی Horizon Zero Dawn فاقد صفحه بارگذاری خواهد بود

گوریلا گیمز  و سونی تریلر جدیدی را برای Horizon Zero Dawn شامل صحبت‌های سازندگان پیرامون بزرگی محیط بازی و نبود صفحه‌ی بارگذاری منتشر کرده‌اند.

کمتر از یک هفته مانده تا انتشار بازی Horizon Zero Dawn، بازی انحصاری بزرگ بعدی پلی‌استیشن 4، استودیو Guerrilla Games امروز تریلر جدیدی را از این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر کرده‌اند.

در این ویدیو توسعه‌‌دهندگان گوریلا گیمز در رابطه با بلندپروازی خود در بازی Horizon Zero Dawn و نحوه‌ی قدم گذاشتن در مسیر ساخت جهان بازی صحبت کرده‌اند. این توسعه‌دهندگان همچنین در مورد مواردی مانند قدم‌های جدید استودیو برای ساخت انیمیشن‌ صورت و پیشرفت‌های موتور گرافیکی استودیوی صحبت کرده‌اند که به آنها امکان ساخت یک بازی بدون هیچ صفحه‌ی بارگذاری (لودینگ) را داده است، آنها همچنین تایید می‌کنند که بازی تنها یک بار و به صورت کامل بارگذاری می‌شود. شما می‌توانید این ویدیوی یک و نیم دقیقه‌ای را تماشا و دانلود کنید:

| |

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در آمریکای شمالی و یک مارس (۱۱ اسفند)‌ در اروپا عرضه می‌شود. این بازی هم‌اکنون نیز در بسیاری از سایت‌های معتبر دنیا بررسی شده است که می‌توانید چکیده‌ای از آن را در زومجی مطالعه کنید.

در دیگر اخبار بازی، سونی هفته‌ی گذشته از پتانسیل هورایزن برای تبدیل شدن به یک مجموعه‌ی جدید سخن گفته بود. علاوه بر این، سونی اعتقاد دارد که Aloy، شخصیت‌اصلی داستان که از شخصیت ایگریت (Ygritte) در سریال Game of Thrones الهام گرفته شده، می‌تواند به «نماد پلی‌استیشن در آینده» تبدیل شود.

در خبری دیگر، گوریلا گیمز تمام جزئیات بروزرسانی روز اول Horizon Zero Dawn را اعلام کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده