نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ایوان رئون، بازیگر سریال Game of Thrones به جمع بازیگران سریال Inhumans پیوست

مارول از اضافه شدن ایوان رئون، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، به جمع بازیگران سریال اینهیومنز (Inhumans) خبر داد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، مارول و شبکه ABC اعلام کردند که ایوان رئون برای بازی در نقش ماکسیموس به جمع بازیگران سریال Inhumans اضافه شده است. او یکی از بازیگران اصلی این سریال خواهد بود. به طور کلی شخصیت بلک بولت شخصیت اصلی مجموعه و احتمالا سریال Inhumans خواهد بود، اما به نظر می‌رسد برادر دیوانه او که ماکسیموس دیوانه نام دارد، نقش مهم‌تری در این سریال داشته باشد. اسکات باک، سازنده سریال Inhumans، توضیح داد که آنتاگونیست‌های مجموعه Inhumans هیچگاه به عنوان یک تبه کار آشکار و عادی به تصویر کشیده نشده‌اند. او گفت:

ماکسیموس یک شخصیت پیچیده است. او در یک لحظه تمام ویژگی‌های دوست داشتنی، جذاب، غم انگیز و شرارت را دارد و من بسیار هیجان زده هستم که قرار است با بازیگر با استعدادی به نام ایوان در این سریال همکاری کنم.

جف لوب، رئیس بخش تلویزیونی مارول اضافه کرد:

ایوان توانایی به تصویر کشیدن یک شخصیت فریبنده، دغل‌باز و شخصیتی را که کاملا غیر منتظره خطرناک باشد، دارد و همه ما به این نتیجه رسیدیم که او باید نقش این شخصیت را بازی کند. ما همه هیجان زده هستیم که او در تیم تولید سریال حضور دارد.

inhumans  Maximus the Mad

همچنین مارول اولین خلاصه داستان رسمی سریال Inhumans را منتشر کرده که حاوی اطلاعات جدیدی از این سریال نیز است. طبق اطلاعاتی که مارول منتشر کرده است:

Inhumans داستان ماجراجویی حماسی بلک بولت و خانواده سلطنتی را روایت می‌کند که پیش از این هرگز گفته نشده بود. در هشت قسمتی که از این سریال تولید و پخش خواهد شد، ماکسیموس یک اینهیومنز بسیار باهوش و جذاب است که بارها برای مردم شهر آتیلان و برادرش بلک بولت که پادشاه شهر نیز است، فداکاری کرده است. هرچند او علاقه دارد که تاج و تخت را تصاحب کند.

ایوان رئون پیش از این ایفاگر نقش رمزی بولتون در سریال Game of Thrones بود که او این شخصیت را تبدیل به یکی از منفورترین و بدنام‌ترین شخصیت‌های تاریخ تلویزیون کرد. دو قسمت ابتدایی سریال Inhumans در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ شهریور ۱۳۹۶) در سینماهای IMAX سراسر جهان به روی پرده خواهد رفت. مدت اکران این دو قسمت دو هفته خواهد بود و زمان قسمت ابتدایی این سریال، حدود ۸۰ دقیقه است. همچنین پخش هفتگی سریال Inhumans از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) از شبکه ABC، آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده