// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

تمجید فیل اسپنسر از بازی Horizon Zero Dawn

فیل اسپنسر با انتشار دو توییت در کنار تحسین Horizon Zero Dawn، از طرفداران خواسته تا بدون در نظر گرفتن پلتفرم، از بازی‌های خوب تجلیل کنند.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس روزهای شلوغی را در توییتر پشت سر می‌گذارد. بعد از پاسخ به سوالات متعددی پیرامون پروژه اسکورپیو و خدمات backward compatibility، او اکنون به موضوعات بیشتری مانند رقابت بازی‌ها و سلامت اکوسیستم ایکس‌باکس وان پرداخته است.

اسپنسر در یک توییت برای طرفداران نوشت:

انتشار بازی خوب برای صنعت مثبت است.

بازی‌های مانند بازی Forza Horizon 3، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، بازی Civilization VI و بازی Overwatch در کنار سایر محصولات «همگی گیمینگ را بهتر می‌کنند». او همچنین نام بازی Horizon Zero Dawn را ذکر کرده که مورد تحسین بسیاری از منتقدین قبل عرضه‌ی رسمی در هفته‌ی آینده برای پلی‌اسیتشن 4 قرار گرفته است. اسپنسر همچنین در توییت خود افزود که بازیکنان بدون آنکه مهم باشد برروی چه پلتفرمی بازی می‌کنند باید این بازی‌ها یا سایر بازی‌ها را «تجلیل» کنند و به آن‌ها احترام بگذارند.

در رابطه با موضوع سلامت اکوسیستم ایکس‌باکس نیز اسپنسر گفت:

فیل اسپنسر در ادامه با ارسال یک توییت در رابطه با سلامت اکوسیستم ایکس‌باکس افزود که «‌ایکس‌باکس نسل خوبی را داشته» و این «بهترین آنها بوده است». او در ادامه با آوردن نام ایکس‌باکس وان اس وضعیت این کنسول از زمان انتشار را قوی است دانست. اسپنسر در پایان گفت:

همیشه می‌تواند بهبود یابد اما ما به جایی که در آن هستیم افتخار می‌کنیم.

بر هیچکس پوشیده نیست که ایکس‌باکس از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۱۳ تلاش می‌کند تا در رقابت با پلی‌استیشن 4 جایگاه اول برترین فروش کنسول خانگی را از آن خود کند. عدم موفقیت مایکروسافت باعث شد تا این کمپانی نامدار از سال ۲۰۱۵ با ترفیع مقام فیل اسپنسر او را به رئیس ایکس‌باکس تبدیل و از ماه آگوست سال ۲۰۱۶ نیز شاهد عرضه‌ی ایکس‌باکس وان اس باشیم. این کنسول برخلاف سلف خود توانست تا فروش بیشتری را نسبت به پلی‌استیشن 4 در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ تجربه کند. البته اولین پیروزی سال ۲۰۱۷ باری دیگر از آن پلی‌استیشن 4 شده و این کنسول توانست فروش بیشتری را در ماه ژانویه نسبت به ایکس‌باکس در ایالات متحده داشته باشد.

سیستم بعدی ایکس‌باکس که اکنون با نام پروژه اسکورپیو شناخته می‌شود قرار است تا در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه شود. مایکروسافت اسکورپیو را قدرتمند‌ترین کنسول ساخته شده تاکنون دانسته و احتمالا جزئیات بیشتری را از آن در E3 2017 به اشتراک می‌گذارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده