// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Harvest Moon 64 برای Wii U منتشر می‌شود

بازی قدیمی Harvest Moon 64 از طریق فروشگاه eShop‌ در دسترس کاربران Wii U قرار می‌گیرد.

بعد از سال‌ها انتظار در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که بازی قدیمی کنسول نینتندو 64 یعنی Harvest Moon 64 به کنسول نینتندو Wii U راه می‌یابد. ناشر سری بازی‌های محبوب کشاورزی Harvest Moon یعنی کمپانی ناتسومه (Natsume) در انجمن وب‌سایت کمپانی اعلام کرد که بازی Harvest Moon 64 در تاریخ ۵ اسفند ماه (۲۳ فوریه) در فروشگاه مجازی eShop در دسترس قرار می‌گیرید. با وجود تلاش سازندگان برای عرضه این بازی در سرویس Wii Virtual Console و جدا از عرضه نسخه اصلی آن بر روی نینتندو 64، اولین بار است که شاهد انتشار این بازی بر روی کنسول‌های نینتندو هستیم. پیش‌تر توسعه این بازی بر روی کنسول Wii به دلیل مشکلات فنی متوقف شد و عرضه آن لغو شد.

این امر برای طرفداران این مجموعه خبر خوش‌آیندی به حساب می‌آید، از آنجا که در انجمن‌های نینتندو بازی Harvest Moon از سوی کاربران مکرر پیشنهاد شده بود. این بازی قرار است با فاصله کمی زودتر از عرضه نینتندو سوییچ منتشر شود. همینطور قرار است این بازی در اروپا منتشر شود که از قضا برای اولین بار است که شاهد انتشار بازی Harvest Moon 64  در اروپا هستیم.

بازی Harvest Moon 64 در سال ۱۹۹۹ میلادی برای کنسول نینتندو 64 منتشر شد. از آخرین نسخه‌ این مجموعه می‌توان به بازی Harvest Moon: Skytree Village اشاره کرد که در هجدهم آبان در آمریکای شمالی برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شد.

 

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده