// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

جزئیات بروزرسانی روز اول بازی Horizon Zero Dawn

وبسایت PlayStation Universe از جزئیات بروزرسانی روز اول بازی Horizon Zero Dawn رونمایی کرده است.

مانند اکثر آثار روز، بازی Horizon Zero Dawn نیز از بروزرسانی روز اول بهره می‌برد. این ساخته استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) که سری کیلزون (Killzone) را در کارنامه دارد به زودی برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. مدتی پیش شایعه شده بود که این بازی در روز عرضه بروزرسانی ۱۶ گیگابایتی دریافت خواهد کرد! خوشبختانه کمی بعد گوریلا گیمز اعلام کرد که این شایعه حقیقت نداشته و بروزرسانی روز اول بازی تنها ۲۵۰ مگابایت حجم دارد.

حال وبسایت پلی‌استیشن یونیورس (PlayStation Universe) از جزئیات این بروزرسانی رونمایی کرده است:

بازی Horizon Zero Dawn در روز عرضه خود یک بروزرسانی کوچک و کم حجم را دریافت خواهد کرد که بیشتر بر بستر اجرای این اثر بر روی کنسول میانی نسلی پلی‌استیشن 4 پرو تاثیر خواهد گذاشت. این بروزرسانی حالتی به نام Performance mode را به تنظیمات گرافیکی هورایزِن زیرو داون اضافه می‌کند. فعال بودن این حالت در رزولوشن 1080p «فریم ریت روانتر و جزئیات بصری بیشتر» را به همراه دارد. گوریلا گیمز گفته که این حالت برای هر دو نمایشگر 4K و 1080pدر دسترس است.        

 در جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی از مقایسه گرافیک بازی Horizon Zero Dawn روی پلی‌استیشن 4 پرو و معمولی منتشر شده است. در کنار این مورد سازندگان سه ویدیو جدید درباره روند ساخت این بازی منتشر و از جزییات درخت مهارت‌های آن رونمایی کردند. از طرفی اعلام شده که اشلی برچ (Ashly Burchh)، یکی از صداپیشگان معروف صنعت بازی که به واسطه نقش‌هایش در مجموعه Borderlands و بازی Life is Strange شناخته می‌شود ایفای نقش Aloyy (شخصیت اصلی بازی) را بر عهده دارد. همچنین استودیو گوریلا گیمز نیز نسبت به ویدیوی منتشر شده درباره افت گرافیک بازی Horizon Zero Dawn در یوتیوب واکنش نشان داد.

برای آشنایی بیشتر با این اثر بهتر است نگاهی به پیش نمایش بازی Horizon Zero Dawn بیاندازید. مدتی پیش نیز نمرات بازی منتشر شد که باز هم خبر از یک انحصاری فوق العاده عالی برای کنسول پلی‌استیشن 4 می‌دهند.

بازی Horizon Zero Dawn ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما چندی پیش، تاریخ عرضه آن تا انتهای فوریه سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد. بازی قرار است که در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در آمریکای شمالی و یک مارس در اروپا (۱۱ اسفند) عرضه شود. 


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده