نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر فیلم هری پاتر ایفاگر نقش منفی اصلی فیلم Wonder Woman خواهد بود

طبق شایعات منتشر شده، دیوید تیولیس به احتمال زیاد ایفاگر نقش آرس (Ares) در فیلم زن شگفت‌ انگیز (Wonder Woman) خواهد بود.

طبق خبرهای منتشر شده، دیوید تیولیس، بازیگر نقش ریموس لوپین در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، به احتمال زیاد ایفاگر نقش شخصیت ابرشرور اصلی فیلم Wonder Woman خواهد بود. به نقل از وب‌سایت کولیدر، طبق خبری که بتمن‌نیوز منتشر کرده، تیولیس قرار است عهده دار نقش شخصیت آرس در این فیلم باشد. برای فیلمبرداری صحنه‌های نقش او ترکیبی از تصاویری که با تکنیک CGI و تصاویری که بدون جلوه‌های کامپیوتری ضبط شده‌اند، استفاده شده است. ماه گذشه اعلام شد که ممکن است آرس، خدای جنگ شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Wonder Woman باشد. با این حال، تاکنون برادران وارنر در این رابطه اظهار نظر رسمی نکرده است.

David Thewlis in Harry Potter

همچنین اخیرا تصاویری از اسباب بازی‌ها و اکشن فیگورهای فیلم Wonder Woman منتشر شده است که شخصیت آرس در بین این محصولات نیز دیده می‌شد. آرس یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دشمنان زن شگفت‌انگیز در کامیک‌های دی سی بوده است که اولین بار در سال ۱۹۴۲ معرفی شد. پیش از این آلفرد مولینا صداپیشگی شخصیت آرس را در انیمیشن سینمایی Wonder Woman بر عهده داشت. گل گدوت، کریس پاین، رابین رایت، دنی هوستون، ایون برمنر، النا آنایا، لیزا لاون کانگلسلی، سعید تغماوی و لوسی دیویس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Wonder Woman در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده پتی جنکینز بوده و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman بر عهده جف جانز و آلن هینبرگ بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده