نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

ویدیو ساخت نمونه واقعی سلاح های بازی For Honor

گروه Man At Arms اخیرا نمونه واقعی دو مورد از سلاح‌های بازی For Honor را ساخته که می‌توانید ویدیو آن‌ها را در زومجی تماشا کنید.

گروه Man At Arms همواره نمونه واقعی سلاح‌های بازی‌های ویدیویی را می‌سازد و پیش از این هم در زومجی ویدیو ساخت نمونه واقعی یکی از سلاح‌های بازی Battlefield 1 توسط آن‌ها را تماشا کرده بودید. حال این گروه سراغ سلاح‌های بازی For Honor، ساخته جدید یوبی‌سافت که اخیرا منتشر شد، رفته است و دو سلاح Viking Dane Axe و Samurai Nodachi Sword را در واقعیت ساخته است. در ادامه می‌توانید ویدیو‌های ساخت این دو سلاح را تماشا کنید:

ویدیو ساخت تبر وایکینگ‌ها:

| |

ویدیو ساخت شمشیر سامورایی:

| |

بازی For Honor هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. این بازی توانست نمره‌های خیلی خوبی را از منتقدین دریافت کند و در بررسی زومجی نیز به آن نمره ۸ را دادیم که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده