نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلمبرداری فیلم The Predator آغاز شد

شین بلک با انتشار تصویری گروهی از بازیگران فیلم غارتگر (The Predator)، از آغاز فیلمبرداری و تولید این فیلم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ فیلمبرداری و تولید فیلم The Predator به کارگردانی شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، در شهر ونکوور کانادا رسما آغاز شد. بلک این خبر را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تایید و اعلام کرد. او همچنین تصویری گروهی از بازیگران حاضر در این فیلم را نیز منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Predator Cast

در این تصویر بازیگرانی چون استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی و جیکوب ترمبلی ۱۰ ساله، دیده می‌شوند که قرار است در فیلم The Predator به ایفای نقش بپردازند. براون جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. او بیشتر برای بازی در سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) شناخته شده است. براون همچنین در فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) نیز حضور دارد

علاوه بر این، بلک با انتشار توییت دیگری اعلام کرد که فیلم The Predator با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر خواهد شد. او همچنین واکنش بسیار تندی به شایعات منتشر شده مبنی بر ساخت این فیلم با درجه سنی PG-13 نشان داد و اضافه کرد که در این فیلم شاهد صحنه‌های خونین و خشن بسیاری خواهیم بود. هالبروک اخیرا در مورد بازسازی فیلم The Predator صحبت کرده است. هالبروک توضیح داد که این فیلم می‌تواند بیشتر و بزرگ‌تر از یک فیلم دیگر از این مجموعه باشد. او گفت:

این فیلم یک دنباله نیست. شین چیز کاملا جدیدی ساخته است. به نحوی که این فیلم را در دنیای The Predator نگه داشته است و در عین حال امروز ما در مورد فیلمی صحبت می‌کنیم که از نظر داستانی یک فیلم کاملا جدید است و دارای ایده‌های تازه‌ای است. این فیلم، کاملا یک فیلم جدید و تازه است. من فکر نمی‌کنم که شما قرار است آرنولد شوارتزنگر را در این فیلم ببینید، این یک کار حیله گرانه است. فیلم The Predator، یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و وسترن خواهد بود.

تاکنون پنج فیلم از مجموعه Predator تولید و منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به غارتگر (Predator)، غارتگر ۲ (Predator 2)، به همراه دو فیلم بیگانه علیه غارتگر (Alien vs. Predator) و بیگانه علیه غارتگر: مرثیه (Aliens vs. Predator: Requiem)، اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز فیلم غارتگران (Predators) به کاگردانی نیمرود آنتال و تهیه کنندگی رابرت رودریگز، به روی پرده رفت.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۸ (۲۰ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده