نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۵

آتش زدن فیلمنامه فیلم Avengers: Infinity War توسط تام هالند

تام هالند برای فاش نشدن اطلاعات و داستان فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War)، فیلمنامه این فیلم را آتش زد.

به نظر می‌رسد تام هالند بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، نمی‌خواهد اطلاعاتی از فیلم Avengers: Infinity War توسط او فاش شود. در جدیدترین اخبار سینما،‌ این بازیگر ویدیویی را در شبکه‌های مجازی منتشر کرده است که در آن فیلمنامه این فیلم ابرقهرمانی را آتش می‌زند تا به حفظ اسرار این فیلم کمک کند. هالند در اینستاگرام شخصی خود نوشت:

مارول می‌خواهد همه چیز را مثل یک راز حفظ کند. بنابراین، تمام تهیه کنندگان وحشت خواهند کرد چرا که من فراموش کردم که یک فیلمنامه همراه خودم دارم. این شواهد نشان می‌دهد که من این فیلمنامه را کاملا نابود کرده‌ام.

شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

هالند اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) در نقش مرد عنکبوتی به ایفای نقش پرداخت. او تابستان سال آینده با فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) باز خواهد گشت و اکنون در فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War حضور دارد که فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه آغاز شده استتانوس قرار است شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War باشد و چندی پیش ویدیویی از پشت صحنه شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شدکوین فیگ، رئیس مارول استودیو، در این ویدیو گفت:

فیلم Avengers: Infinity War نقطه اوج دنیای سینمایی مارول است که با انتشار فیلم مرد آهنی (Iron Man) در می ۲۰۰۸، آن را آغاز کرده‌ایم. تانوس نشان می‌دهد که چرا او بزرگ‌ترین، بهترین و بدنام‌ترین شخصیت شرور و منفی است که ما تا به حال آن را معرفی کرده‌ایم و همچنین تانوس ترسناک‌ترین ابرشروری است که اعضای Avengers تاکنون با آن مواجه شده‌اند.

همچنین چندی پیش ملی بابی براون، بازیگر نقش ایلون در سریال Stranger Things، در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War حضور پیدا کرد. برادران روسو تصویر این بازیگر را در اینستاگرام شخصی خود منتشر و براون را به عنوان کارگردان مهمان معرفی کردند. با این حال، حضور براون در این فیلم تایید نشده است، اما گفته می‌شود او احتمالا نقش کوتاهی در این فیلم خواهد داشت. طبق شایعات منتشر شده، براون احتمالا نقش کودکی نبولا یا گامورا را در این فیلم بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Millie Bobby Brown in Avengers: Infinity War BTS

علاوه بر این، اخیرا تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که به نظر می‌رسد لوگو رسمی این فیلم تغییر کرده است:

Avengers: Infinity War new logo

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم انتقام جویان (Avengers) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده