// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

نسخه پلی استیشن 4 بازی Night In The Woods‌ در اروپا تاخیر خورد

استودیو اینفینیت فالز اعلام کرد که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Night in the Woods با تاخیر در اروپا منتشر می‌شود.

یکی از بازی‌های مستقل مورد انتظار سال ۲۰۱۷ بازی Night in the Woods است که بزودی در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد. ماه گذشته استودیو اینفینیت فالز (Infinite Falls) اعلام کرد که این بازی ماجراجویی در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برای پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که نسخه اروپایی این بازی برای کاربران پلی‌استیشن 4 یک هفته تاخیر خورده است. استودیو اینفینیت فالز در این باره در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

درود، با عرض پوزش به اطلاع می‌رسانیم که به دلیل مشکلات فنی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Night In The Woods یک هفته دیرتر در تاریخ ۲۸ فوریه در دسترس کاربران اروپایی قرار می‌گیرد.

بازی Night in the Woods، که کمپین موفقیت آمیزی در کیک‌استار نیز داشته است، یک اثر ماجراجویی است که کاربران با جستجو در دنیای کارتونی و با شکوه این بازی با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوند.

داستان بازی Night in the Woods در مورد گربه‌ای به نام مِی بروسکی است که پس از ترک تحصیل از دانشگاه به شهر خود بازگشته و به زندگی گذشته خود ادامه می‌دهد تا شاید بتواند دوستی خود را با دوست قدیمی خود ادامه دهد. اما گویا همه چیز تغییر کرده و زندگی مانند گذشته نیست و دوستان او بزرگ شده‌اند. فضای خانه دیگر مانند گذشته شاد و آرام به نظر می‌رسد و همه چیز سرد شده است و احساس غریبی همه جا را فرا گرفته است.

بازی Night in the Woods پس از انتشار با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربرانی که این بازی را بر روی پلی‌استیشن 4 پیش خرید کرده‌اند، ۱۰ درصد تخفیف برای آنها در نظر گرفته می‌شود. در ادامه می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده این بازی را به همراه تعدادی عکس دانلود و تماشا کنید:

| |

 

Night in the Woods


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده