// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

تصاویری از پروژه لغو شده استودیو سانتا مونیکا منتشر شد

به تازگی وبسایت نِرد لیکس تصاویر هنری فراوانی را از پروژه لغو شده استودیو سانتا مونیکا منتشر کرده است که بیشتر ما را با فضای آن آشنا می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، وبسایت نِرد لیکس (Nerdleaks) تصاویر هنری متعددی را منتشر و اعلام کرد که همه آن‌ها مربوط به پروژه لغو شده استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) است که قرار بود به صورت انحصاری برای پلتفرم نسل هشتمی شرکت سونی یعنی پلی‌استیشن 4 منتشر شود. بازی در سبک علمی تخیلی بوده و طبق ادعای وبسایت این تصاویر توسط یکی از کارمندان سابق استودیو سانتا مونیکا منتشر شده که پیش از خروجش در سال ۲۰۱۴ بر روی این بازی کار می‌کرده است. نِرد لیکس در توضیحات آورده است:   

تصاویر مفهومی از پروژه لغو شده استودیو سانتا مونیکا با اسم رمز دارک ساید (Darkside) 

نِرد لیکس اطلاعات بیشتری نیز از این پروژه لغو شده منتشر کرده است. بازی قرار بوده در آینده روایت شود و دشمنان این اثر موجوداتی شبیه به دایناسورها بوده‌اند. نکته دیگری که دارک ساید قرار بوده بر روی آن تاکید فراوانی داشته باشد جستجو فراوان در محیط‌های بازی بوده است. 
این پروژه که با نام رمز دارک ساید (Darkside)  شناخته می‌شد پس از خروج برخی از افراد کلیدی و مهم استودیو سانتا مونیکا در سال ۲۰۱۴ لغو شد. به نظر می‌رسد اعضای استودیو پس از اتمام کارشان با بازی God of War III به مدت سه سال درگیر این پروژه بوده‌اند که متاسفانه در انتها بازی لغو می‌شود. تاکنون سانتا مونیکا دلیل لغو شدن این پروژه را ذکر نکرده ولی‌ می‌توان خروج افراد مهم و کلیدی این استودیو از جمله استیگ آزماسن (کارگردان هنری و طراح ارشد محیط‌های سری خدای جنگ و کارگردان بازی God of War III) را دلیل این موضوع دانست.  
در حال حاضر استودیو سانتا مونیکا بر روی بازی God of War کار می‌کند که طی رویداد E3 2016 معرفی شد. مورد خوشحال کننده دیگر حضور دوباره کوری بارلوگ (طراح، نویسنده و کارگردان بازی God of War II) در نقش کارگردان و نویسنده این بازی است.

Santa Monica canceled sci-fi game

Santa Monica canceled sci-fi game

Santa Monica canceled sci-fi game

Santa Monica canceled sci-fi game

Santa Monica canceled sci-fi game

Santa Monica canceled sci-fi game


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده