نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

میزان فروش بازی Hearts of Iron IV‌ اعلام شد

امروز استودیو Paradox Development میزان فروش بازی Hearts of Iron IV را اعلام کرد.

براساس اخبار بازی جدید، امروز استودیو Paradox Development، استودیوی زیر مجموعه شرکت Paradox Interactive، اعلام کرد از روز عرضه بازی Hearts of Iron IV تاکنون تعداد پانصدهزار کپی از این بازی استراتژی فروخته شده است.

استودیو Paradox Development در ادامه گزارش مالی خود میزان فروش دیگر بازی‌های این استودیو یعنی Europa Universalis IV و Crusader Kings II و Stellaris را نیز اعلام کرد. فردریک وستر، مدیرعامل شرکت Paradox Interactive، در اینباره گفته است:

برای ساختن بازی، رایانه‌های شخصی پلتفرم اصلی ما محسوب می‌شود. حتی ژانرهایی که به طور کلی مخاطبانش از قدیم خاص و محدود بودند نیز می‌توانند به محبوبیت خیلی خوبی دست پیدا کنند. به شرطی که سازنده بازی اهمیت زیادی به کیفیت بازی و تنوع آن بدهد و سعی کند از تجربیات پیشین خود درس بگیرد.

اخیرا بسته‌الحاقی جدیدی با نام Together for Victory برای بازی Hearts of Iron IV منتشر شده است. دان لیند، طراح ارشد استودیو Paradox Development، که در بیشتر بازی‌های این استودیو حضور داشته است، گفته است:

این اتفاق را یک موفقیت تلقی می‌کنیم و این اجازه را به ما می‌دهد تا زمان بیشتری را برای اضافه کردن محتوای جدید و بهبود بازی صرف کنیم. جامعه ما خواهان بازی‌های بالاتر از حد استاندارد هستند و ما هفته‌ها و ماه‌ها سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم توقعات مخاطبان را عملی کنیم. ما واقعا علاقه داریم بهترین‌ها را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم.

بازی Hearts of Iron IV هم‌اکنون برروی رایانه‌های شخصی با قیمت ۴۰ دلار در دسترس قرار دارد. اخیرا فروشگاه رسمی شرکت Paradox این بازی را با ۳۳ درصد تخفیف برای فروش قرار داده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده