نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: شروع پر قدرت بازی For Honor

بازی For Honor توانست در اولین هفته انتشار خودش، به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، این هفته، هفته بسیار خوبی برای بازی‌های تازه منتشر شده بود زیرا For Honor و Sniper Elite 4 هر دو توانستند در اولین هفته انتشارشان، به ترتیب به مکان‌های اول و دوم جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان دست پیدا کنند. 

انتشار این دو بازی جدید و فعل و انفعالات جدول این هفته، باعث شد بازی Grand Theft Auto V علی‌رغم رشد فروشی ۷ درصدی، دو پله سقوط کند و به مکان سوم جدول این هفته دست پیدا کند. آخرین باری که دو بازی تازه عرضه شده توانسته بودند مکان‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دهند، زمانی بود که در هفته ۳۹، بازی‌های فیفا 17 و Forza Horizon 3 عرضه شده بودند. 

بازی فیفا 17 نیز با رشد فروشی ۴۵ درصدی مواجه شده بود اما باز هم تغییری در مکانش نسبت به هفته گذشته ایجاد نشده بود و کماکان در مکان چهارم باقی ماند. Battlefield 1 نیز مانند فیفا، رشد فروشی ۴۸ درصدی را تجربه کرد و همین مسئله باعث شد که با یک پله صعود، به مکان پنجم جدول دست پیدا کند. اتفاقات جدول این هفته، باعث شد که بازی Resident Evil 7، سقوط نسبتا زیادی را تجربه کند و از مکان سوم، به مکان ششم سقوط کند.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare نیز نسبت به هفته گذشته، دو پله سقوط کرد و به مکان هفتم رسید. مکان هشتم جدول این هفته نیز در اختیار بازی راکت لیگ قرار گرفت که این بازی نیز با سقوطی یک پله‌ای نسبت به هفته گذشته این جایگاه را به خود اختصاص داد. Forza Horizon 3، بازی رانندگی انحصاری پی‌سی و ایکس‌باکس وان، به لطف فروش‌های ویژه خرده‌فروشان، توانست دوباره وارد جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان شود و با صعودی سه پله‌ای، به جایگاه نهم دست پیدا کند. جایگاه دهم جدول این هفته نیز نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نکرد و Watch Dogs 2 توانست در این جایگاه قرار بگیرد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۱۸ فوریه (۳۰ بهمن) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-

For Honor

صدرنشینی در هفته اول انتشار
۲-Sniper Elite 4مکان دوم در هفته اول انتشار
۳۱

Grand Theft Auto V

۷ درصد رشد فروش
۴۴

FIFA 17

۴۵ درصد رشد فروش
۵۶

Battlefield 1

۴۸ درصد رشد فروش
۶۳

Resident Evil 7: Biohazard

-
۷۵

Call of Duty: Infinite Warfare

-
۸۷

Rocket League

-
۹۱۲Forza Horizon 3

۱۳۸ درصد رشد فروش و ورود دوباره به جدول پرفروش‌های انگلستان

۱۰۱۰Watch Dogs 2-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته:

For Honor

بازی For Honor، محصول جدید یوبی سافت، یک بازی در سبک اکشن مبارزه‌ای است که توسط این شرکت فرانسوی ساخته و منتشر شده و برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد که در نقش سربازان قدیمی مانند شوالیه‌ها، سامورایی‌ها و وایکینگ‌ها باهم به مبارزه بپردازند.

بازی For Honor در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد و توسط استودیو مونترال یوبیسافت توسعه یافته است و در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) به صورت جهانی عرضه شد. این بازی در بررسی زومجی نیز توانست نمره بسیار خوب ۸ را دریافت کند.

Sniper Elite 4

Sniper Elite 4

بازی اسنایپر الیت 4، چهارمین قسمت از این مجموعه ساخت استودیو ربلیون است که اخیرا منتشر شده است. این بازی،‌ یک بازی سوم شخص شوتر مخفی‌کاری است و دنباله مستقیم بازی Sniper Elite 4 محسوب می‌شود. 

این بازی، برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در تاریخ ۲۶ بهمن عرضه شد و بازیکنان را در نقش یک سرباز اسنایپر در جنگ جهانی دوم قرار می‌دهد.


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده