// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۹

احتمال انتشار بازی Final Fantasy 14 برای نینتندو سوییچ

اسکوئر انیکس جزئیات جدیدی را از بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو Final Fantasy XIV و احتمال ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی ارائه کرد.

هفته‌ی جاری در جریان فستیوال طرفداران فاینان فانتزی (Final Fantasy Fan Festival) در کشور آلمان، اسکوئر انیکس برخی اطلاعات جدید را پیرامون بازی Final Fantasy XIV و بسته‌ گسترش‌دهنده‌ی Stormblood ارائه کرد. علاوه بر این، اسکوئر انیکس امکان وجود یک نسخه‌ی احتمالی از این بازی را برای نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)‌ تایید کرده و از عرضه‌ی بروزرسانی مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو خبر داده است.

به گزارش The Sixth Axis، ناوکی یوشیدا، تهیه‌کننده گفته است که اسکوئر انیکس می‌خواهد این بازی MMORPG را تا جای ممکن به دستگاه‌های مختلف بیاورد. اما این به معنای آن نیست که حتما این بازی برای سوییچ عرضه می‌شود.

The Sixth Axis در گزارشی می‌گوید:

محدودیت اصلی این است که قطعا آنها نمی‌‌خواهند یک نسخه جداگانه را بسازند که نتواند با سایرین در ارتباط باشد. در صورت غلبه بر این موضوع، آنها بسیار علاقمند به بررسی پورت سوییچ هستند.

نینتندو سوییچ در تاریخ سوم مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵)‌ عرضه می‌شود که شما می‌توانید اخبار بازی این کنسول را در سایت زومجی مطالعه کنید. در رابطه با پچ بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو نیز یوشیدا گفته است که Final Fantasy XIV از تمام قدرت کنسول برای افزایش راندمان استفاده می‌کند. یوشیدا در توضیحاتی گفت:

به جای استفاده از قدرت پلی‌استیشن 4 پرو برای انطباق با نمایشگر 4K، فکر کردیم که از [این قدرت] برای عملکرد بازی استفاده کنیم. ما کار برروی بروزرسانی پرو را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بزودی جزئیات آن را ارائه دهیم.

کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نخستین بار در ماه نوامبر عرضه شد و از آن زمان بسیاری از استودیوهای سازنده بازی‌های‌شان را برای پشتیبانی از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو بروزرسانی کرده‌اند. اگر در انتظار بسته‌الحاقی Stormblood برای بازی Final Fantasy XIV هستید، این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود. پشتیبانی نسخه‌ی پلی‌استیشن 3 به پایان رسیده است. افزون بر سامورایی‌ها و مناطق جدید برای کشف، Stormblood همچنین کلاس جدید Red Mage را در کنار سیاه‌چاله‌ها و ویژگی‌های جدید به همراه دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده