// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

قهرمانان جدید به بازی موبایل Fire Emblem Heroes ملحق شدند

کمپانی نینتندو قهرمانان جدید بازی موبایل Fire Emblem Heores را در دسترس قرار داد.

کمپانی نینتندو در جدیدترین اخبار بازی موبایل قهرمان‌های جدیدی به بازی موبایل Fire Emblem Heroes اضافه کرد و اعلام کرد که بزودی برخی تغییرات و ویژگی‌های جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

همانطور که پیش‌تر نینتندو وعده داده بود، قهرمان‌های جدید به بازی رایگان موبایل Fire Emblem Heroes اضافه شده‌اند. قهرمان‌های جدید چهارنفر هستند. دو قهرمان اولیه افریم و اریکا نام دارند که از نسخه کنسول گیم‌بوی بازی Fire Emblem: The Sacred Stones به جمع این بازی موبایل اضافه شده‌اند. در آن سو دو قهرمان دیگر از بازی قدیمی Fire Emblem: Genealogy of the Holy War با نام‌های سلیف و جولیا به جمع این بازی ملحق ‌شده‌اند، در ادامه می‌توانید شخصیت‌های جدید را در عکس منتشر شده، مشاهده کنید.

Fire Emblem Heroes

محتوای جدیدی نیز با نام Familiy Bonds به همراه شخصیت‌های جدید به این بازی اضافه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد که در حین «احضار کردن» از نوع قهرمان خود مطلع شوند. همچنین بخش داستانی‌ای نیز با همین نام در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که تا مدت زمان محدودی ماموریت‌های جدیدی را به همراه اورب‌های جدید در دسترس قرار می‌دهد.

در آن سو در محیط بازی اشاره‌ای به محتویات آینده بازی Fire Emblem Heroes شد و اعلام شد که امتیازات تشویقی این بازی تا تاریخ  ۲۴ اسفند ماه (۱۴ مارس) ادامه می‌یابد، بر این اساس کاربران می‌توانند هر روز با ورود به بازی از اورب‌های رایگان آن بهره ببرند. همچنین در ادامه مشخص شد که رویداد‌های تشویقی این بازی نیز که به مناسبت عرضه آن برگزار شده بود تمدید شده است. در همین راستا می‌توانید ماموریت‌های حالت Training Tower را با نیمی از استامینا بازی کنید و حتی بدون نیاز به استامینا از سلاح‌های مختلف استفاده کنید. همچنین هفته جاری روز دوشنبه حالت Training Tower جوایز جدیدی را برای در نظر گرفته است که می‌توانید با تجربه این حالت از جوایز آن برخوردار شوید.

در انتها یک ویژگی‌ جدید نیز در اوایل ماه مارس به این بازی اضافه می‌شود.

بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes اواخر ماه جاری میلادی برای دستگاه‌های اندروید و iOS منتشر شد و توانست رتبه ۱۳‌هم را در بخش Top Grossing فروشگاه اپ استور به دست آورد و توانست ۴ پله بالاتر از بازی محبوب Pokemon Go قرار بگیرد.

در خبر دیگر مربوط به بازی موبایل Fire Emblem Heroes، این بازی توانست تنها پس از یک هفته از انتشارش، پنج میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد.

 

دانلود بازی Fire Emblem Heroes

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده