نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار اولین تیزر سریال جدید جی. جی. آبرامز و استفن کینگ با نام Castle Rock

شبکه هولو اولین تیزر سریال جدید مشترک جی جی آبرامز و استفن کینگ با نام کسل راک (Castle Rock) را منتشر کرد.

تابستان امسال، شبکه نت‌ فلیکس سریال Stranger Things را منتشر کرد که با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبرو شد. برای ساخت این سریال از آثار دهه ۸۰ میلادی استفن کینگ و استیون اسپیلبرگ الهام گرفته شده است. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون،‌ شبکه هولو اولین تیزر سریال Castle Rock را که با همکاری مشترک استفن کینگ و جی. جی. آبرامز در دست ساخت است، منتشر کرد. در این تیزر اشاره‌ای به سریال Stranger Things نیز شده است.

کار نوشتن فیلمنامه سریال Castle Rock بر عهده کینگ بوده است و آبرامز نیز به عنوان تهیه کننده در این سریال حضور دارد. کار ساختن این سریال نیز بر عهده استودیو بد ربات، استودیو آبرامز، است. در این تیزر، اشاراتی به رمان‌های کینگ از جمله It، میزری (Misery)، رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) و غیره، نیز شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سریال Castle Rock قرار است گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های کینگ باشد که در محل Castle Rock زندگی می‌کنند. هر فصل این سریال قرار است خط داستان و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

با این حال، اطلاعات بیشتری از سریال Castle Rock مانند تعداد قسمت‌های فصل اول و تاریخ شروع پخش این سریال منتشر نشده است. همچنین حضور هیچ بازیگری تاکنون در این سریال تایید نشده است. با توجه به تیرز منتشر شده، انتظار می‌رود این سریال، یک سریال ترسناک دیگر از استفن کینگ باشد. همچنین استودیو بد ربات در ارتباط با سریال Castle Rock توییتی را منتشر و اشاره‌ای به سریال Stranger Things کرده‌اند. بد ربات این سریال را یک نسخه جعلی از مجموعه Castle Rock معرفی کردند.

سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63 سال گذشته توسط شبکه هولو منتشر شد که آبرامز تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشت و کینگ نیز به عنوان نویسنده حضور داشت.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده