نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

انیماتور بازی Gears of War 4 در مراسم GDC سخنرانی خواهد کرد

انیماتور ارشد فنی بازی Gears of War 4، در مراسم GDC تکنیک‌های جدید انیمیشنی استودیو کوالیشن را با دیگر سازندگان به اشتراک خواهد گذاشت.

بازیسازان مختلفی در انتهای ماه جاری میلادی قرار است چند کنفرانس مختلف در مراسم GDC برگزار کنند و یکی از مهم‌ترین کنفرانس‌ها مربوط به سازندگان بازی Gears of War 4 خواهد بود. به همین منظور، استودیو کوالیشن ویدیوی معرفی کنفرانس خود در نمایشگاه GDC را منتشر کرد.

براساس اخبار بازی منتشر شده، کنفرانس استودیو The Coalition به میزبانی استیون دیکینسان، انیماتور ارشد فنی بازی Gears of War 4 برگزار خواهد شد و او درباره اینکه چگونه آنها توانسته‌اند با تکنیک «Motion Warping» با کمترین مهره‌های انیمیشنی، بخش انیمیشن‌های بازی را به قدر قابل توجه‌ای پیشرفت دهند تا به افزایش وفادارانه بصری سری Gears of War برسند، صحبت خواهد کرد. او در این باره گفت:

سطح کلی انیمیشن‌های بازی Gears of War 4 باید به شکلی طراحی می‌شد که بتوان یک سیستم حرکتی نرم و واقع‌گرایانه‌ خلق کرد تا در مواقعی که حرکات شخصیت‌ها که در یک محیط ناهموار و پویا قرار دارند، طبیعی جلوه کند. یک راه سنتی وجود دارد که می‌توان فاصله، جهت و محیط‌های متنوعی را برای ترکیب کردن انیمیشن‌های متعدد خلق کرد. به طوری که میزان کلی مورد نیاز انیمیشن‌ها به اندازی کافی پوشش داده شده است و ما هم‌اکنون شاهد این تکنیک در بازی‌های بزرگ چند سال اخیر بوده‌ایم. همچنین، زمانی که دو انیمیشن باهم ترکیب شوند، سبک دو انیمیشن یکی شده و آزادی عمل کم خواهد شد. بعضی از بازی‌ها با استفاده از تکنیک Warping Motion محتوای انفجاری با محدودیت مکانی طراحی می‌کنند. اغلب این طراحی‌ها در فعالیت‌های مختلف سازندگان انجام می‌شود و از دست انیماتورها خارج می‌شود. تیم سازنده بازی Gears of War 4 یعنی استودیو کوآلیشن به یک راه حل جامع در این خصوص رسیده است و قصد داریم این راه حل را برای دیگر سازندگان معرفی کنیم.

کنفرانس استودیو The Coaltion در روز ۱۱ اسفند به صورت یک استریم ویدیویی زنده برگزار خواهد شد. مراسم GDC در روز ۹ اسفند در مرکز موسکون شهر سان‌فرانسیسکو شروع خواهد شد. شما می‌توانید ویدیوی معرفی کنفرانس استودیو کوآلیشن را در پایین تماشا کنید:

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده