نویسنده: محسن وزیری
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

فیلم سلام بمبئی ۲ به احتمال زیاد سال آینده اکران خواهد شد

قربان محمدپور کارگردان فیلم سلام بمبئی از اکران قسمت دوم این فیلم در سال آینده خبر داد.

کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی با اشاره به اینکه برای دریافت مجوز تولید سلام بمبئی ۲ بعد از پایان اکران عمومی قسمت اول این فیلم اقدام می‌کند، گفته که در حال حاضر ترجیح می‌دهد انرژی خود را روی اکران‌های عمومی سلام بمبئی بگذارد و بعد از آن، برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کند. او در مورد قسمت دوم سلام بمبئی گفت:

ترجیح می‌دهم در حال حاضر انرژی خود را برای اکران‌های عمومی بگذارم و بعد از آن برای دریافت پروانه ساخت فیلم اقدام کنم. فیلمنامه قسمت دوم «سلام بمبئی» هیچ ربطی به قسمت اول آن ندارد و یک داستان متفاوت را دنبال می‌کند و همه داستان آن در هندوستان رخ می‌دهد.

فیلمنامه‌ی سلام بمبئی ۲ هیچ ارتباطی به قسمت اول آن ندارد و داستان متفاوتی را دنبال می‌کند که در هندوستان رخ می‌دهد. همچنین هنوز مشخص نیست بازیگران قسمت اول، در نسخه‌ی دوم فیلم هم حضور داشته باشند. محمدپور در مورد فیلمنامه و داستان این فیلم گفته است:

این فیلم داستان دختر شیطان است که تصمیم می گیرد دیگر از شیطان پیروی نکند و برای بخشیده شدن باید به زمین آمده و به یک انسان بی‌گناه سجده کند و او تمام هندوستان را برای پیدا کردن یک انسان بی‌گناه می‌گردد.

با توجه به فیلمنامه قسمت دوم، ۲ بازیگر اصلی مرد این فیلم از هنرمندان ایرانی انتخاب می‌شوند و نقش اول زن و دیگر بازیگران این اثر سینمایی هندوستانی هستند.

محمدپور اعلام کرده که سلام بمبئی از فروردین ۹۶ در هند اکران می‌شود و ابراز امیدواری کرد که قسمت دوم آن را تابستان سال آینده جلوی دوربین می‌برد. این کارگردان قصد دارد سلام بمبئی ۲ را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده