// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

بازی های بهمن ۱۳۹۶برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در این مقاله ۱۵ عدد از بهترین بازی‌های رایگان اندروید را برای ماه بهمن معرفی کرده‌ایم.

پلتفرم‌ اندروید دیگر هر روز مهمان بازی‌های جدید از گوشه‌ و کنار دنیا است و به واقع رسیدن به سرعت انتشار بازی‌های متنوع و انتخاب گزینه‌‌ای مناسب برای اشتراک گذاری با دیگران خود به چالشی دیگر تبدیل شده است. در این مقاله می‌خواهیم نگاهی کوتاه به ۱۵ بازی رایگان اندروید داشته باشیم تا در کنار معرفی کوتاهی از آن‌ها لینک دانلود بازی‌‌ها را نیز با شما به اشتراک بگذاریم. تمام این بازی‌ها رایگان بوده و شامل خرید‌های درون برنامه‌ای می‌شوند. لیست بهترین بازی‌ها شامل سبک‌های مختلفی نظیر بهترین بازی‌های رایگان سبک استراتژی، بهترین‌ بازی‌های سبک پازل، بهترین بازی‌های ریسینگ، بهترین بازی‌های ورزشی رایگان و بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی اندروید می‌شوند.

از این پس به صورت ماهیانه تعدادی از بهترین‌ بازی‌ اندروید را معرفی می‌کنیم تا علاقمندان به تجربه‌ی بازی‌های موبایل جدید، بتوانند با برخی از بهترین‌های این پلتفرم آشنا شوند. بازی ها به ترتیب حروف الفبای انگلیسی قرار گرفته‌اند.

پیشنهادهای ۱۵ بازی رایگان اندروید برای ماه بهمن به شرح زیر هستند:

AirAttack 2

Air Attack 2

کنترل یک هواپیمای جنگی در محیطی کاملا سه‌بعدی و الهام گرفته از جنگ جهانی دوم برای عاشقان بازی Sky Force‌ احتمالا جذاب خواهد بود. با بازی Air Attack 2 می‌توانید با هواپیما‌ی جنگی خود به دل دشمن زده و یک به یک در کنار از بین بردن هواپیما‌ها،‌ تانکها و حتی خانه‌ها و کارخانه‌ها را از بین ببرید. محیط کاملا سه‌بعدی بازی با گرافیک چشم‌نوازش به خوبی در کنار شبیه‌سازی جنگ جهانی دوم، تخریب پذیری چشم‌گیری را نیز به نمایش می‌گذارد. قابلیت انتخاب از میان پنج هواپیما که البته باید آنها را آزاد کنید، در کنار نبرد باس و چالش‌های روزانه‌، جذابیت‌ AirAttack 2 را افزایش می‌دهد. بازیکنان علاوه‌بر این می‌توانند قابلیت‌های هواپیمای خود را برای وارد آوردن ضربات بیشتر ارتقاء دهند. در هر مرحله با از بین بردن ساختما‌ن‌ها و جنگ‌افزارهای دشمن، سکه‌های بیشتری را دریافت می‌کنید که برای ارتقاء و خریداری پاور یو‌پی‌اس‌ها کاربرد دارند.

دانلود بازی Air Attack 2

Alto

Alto's Adventure

فصل زمستان است و ورزش‌های زمستانه محبوبیت خود را میان بازیکنان علاقه‌مند به اسکی‌سواری و سایر حرفه‌های ورزش در ماه زمستان دارد. بازی Alto's Adventure نمونه‌ای از یک بازی هنری برروی گوشی‌های موبایل است، هرچند الگوریتم توسعه‌ بازی برمبنای سادگی است، اما زیبایی گیم‌پلی و سیستم آب‌و هوا و شب‌ و روز بازی در یک نگاه ساخته‌ی استودیوی اسنو‌من (Snowman) را فوق‌العاده جلوه می‌دهد. بازی یک ماجراجویی بی‌پایان برروی رشته‌کوه‌های پر فراز و نشیب است و شما باید در نقش آلتو از روی دره‌ها پریده، لاما‌ها را نجات داده و سکه‌ها را جمع‌آوری کنید. ابتدای هر سطح سه هدف برایتان تعیین می‌شود که انجام آنها سطح بعدی را با اهداف جدید آزاد می‌کند. پرش از روی کوه‌ها، آسیاب‌ها، صخره‌ها و دره‌ها بخشی از گیم‌پلی بازی با آیتم‌های متنوع‌ مانند آهنربا برای جمع‌آوری راحت‌تر سکه‌ها است. جمع‌آوری سکه‌ها امکان خرید از ورکشاپ منطقه‌ی Izel را به شما می‌دهد.

دانلود بازی Alto's Adventure

Cluckles

Cluckles' Adventure

اگر داستان ماجراجویی‌های یک لوله‌کش ایتالیایی یا یک جوجه‌تیغی آبی را شنیدید، حالا ماجراجویی‌ یک مرغ چابک و جسور را به لیست قهرمانان نا‌متعارف اضافه کنید. نیروهای شر با حمله به روستا جوجه‌ها را دزدیده و شیون مرغ‌ها باعث می‌شود تا Cluckles تصمیم‌ بگیرد پا را پیش گذاشته و برای نجات جوجه‌های کوچک و بی‌گناهان راهی نبرد شود. کلاکلس در مسیر نبرد خود قادر است تا با استفاده از شمشیر، دشمنانی مانند حلزون‌های تیغ‌دار را یک به یک از بین ببرد. در هر مرحله که از قضا بسیار هم مشکل هستند باید جوجه‌های مخفی در گوشه‌‌ و کنار منطقه را پیدا کرده و به راه خروج برسانید. بیش از ۱۰۰ مرحله‌ی حاضر در بازی ساعت‌ها شما را سرگرم‌ خود خواهد کرد. محیط پیکسلی بازی شما را یاد بازی‌های قدیمی‌ می‌اندازد.

دانلود بازی Cluckles' Adventure

Does Not Commute

Does Not Commute

یکی از عجیب‌ترین بازی‌های لیست بهترین بازی‌های رایگان اندروید بی‌شک بازی Does Not Commute است. در این بازی وظیفه‌ی کنترل کوتاه خودروی اشخاص مختلف را برعهده دارید. داستانی یک جمله‌ای، مسیر مشخص و در نهایت کنترل خودرو برای رساندن به هدف. در هر مرحله بیش‌ از ۱۰ خودرو را باید در یک روایت داستانی کلی به مقصد برسانید. واقعیت نوآوری این بازی به شکلی است که توضیح آن را مشکل کرده و در حقیقت آن را باید خودتان امتحان کنید. در صورت برخورد خودروها سرعت آنها کاهش یافته و در زمان کلی بازی برای رسیدن به مراحل بالاتر تاثیر می‌گذارد. اگر زمان تمام شود، شکست می‌خورید و باید از ابتدا مرحله را آغاز کنید. هدایت هر خودرو، ترافیک مسیر را برای ماشین بعدی تعیین می‌کند، در نتیجه اگر استراتژی نداشته باشید، خودتان عاملی برای شکست خودتان خواهید شد. پیشنهاد می‌کنم حتما Does Not Commute، ساخته‌ی Mediocre، سازنده‌ی بازی Smash Hit را تجربه کنید.

دانلود بازی Does Not Commute

Leap Day

Leap Day

Leap Day روایتی روزانه با مراحلی جدید در هر روز است. در این بازی یک موجود زرد رنگ را با ضربه زدن روی صفحه به سطوح بالاتر می‌رسانید. ویژگی بازی مراحل جدید در هر روز است که در نوع خود بازی را متفاوت می‌کند. این روند روزانه شامل جانوران، تله‌ها و مکان رخ دادن مراحل نیز می‌شود. از نکات جالب Leap Day تجربه‌ای برابر برای همه بازیکنان در هر روز است. تمام بازیکنان هر روز یک مرحله‌ی مشابه‌ را می‌توانند به پایان رسانده و در نهایت یک تمبر طلایی را به عنوان جایزه در تقویم بازی ثبت کنند. روند بازی به صورت عمودی از پایین به سمت بالا دنبال می‌شود و یک پلتفرمر مشکل و البته زیبا به حساب می‌آید. این بازی برای علاقمندان به چالش‌های روزانه تجربه‌ای ناب خواهد بود.

دانلود بازی Leap Day

Looty Dungeon

Looty Dungeon

بازی Looty Dungeon شما را به یک ماجراجویی در دنیایی فانتزی با شخصیت‌های فانتزی می‌برد. تنوع شخصیت‌ها و استایل متفاوت مبارزه‌ی آنها یکی از نقاط قوت Looty Dungeon است. با ورود به هر سیاه‌چال باید دشمنان را از بین برده، لوت‌ها را جمع کرده و در نهایت راه را برای عبور به سیاه‌چاله‌ی بعدی هموار کنید. ۵۰ قهرمان قابل جمع‌آوری، تله‌های گوناگون در هر سیاه‌چال، نبرد با باس‌ها و طراحی دنیایی شبیه به بازی Crossy Road، بازی Looty Dungeon را جذاب کرده است. بازی به صورت مرحله‌ای روایت نمی‌شود در نتیجه یک جهان بی‌پایان را برای سرگرمی در پیش دارید. پشتیبانی توسعه‌دهندگان و انتشار بروزرسانی منظم برای Looty Dungeon از دیگر ویژگی‌های بازی است. قهرمان‌ها نیز هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارند که استفاده از آنها ضعف‌ها و فوایدی را در پیش دارد.

دانلود بازی Looty Dungeon

Perchang

Orbit

بازی اربیت (Orbit) سعی دارد تا با شکلی ساده شما را وارد یک ماجراجویی برای شبیه‌سازی سیار‌ه‌ها کند. در بازی باید سعی کنید تا در اطراف یک منبع گرانش، سیاره‌ها را به چرخش در بیاورید. اگر موفق شوید تا چند سیاره را با فاصله‌ای معین به چرخش در مداری مشخص در بیاورید، به مرحله بعد دسترسی پیدا خواهید کرد. این بازی اکنون بسیار گسترده شده و به بازیکنان امکان ساخت مراحل و چالش‌های مخصوص به خودشان را می‌دهد. این ویژگی در کنار افزایش طول عمر بازی Orbit، تنوعی مراحل را نیز بی‌شمار می‌کند. در کنار محیطی رنگارنگ، سیارات نیز هر یک دارای گرانش بوده و قادر به جذب سیار‌ه‌های دیگر هستند.  اگر از بازی‌های ساده مانند بازی Mini Metro و  1010! Puzzle خوشتان آمده است، احتمالا از تجربه‌ی Orbit نیز لذت خواهید برد.

دانلود بازی Orbit

Perchang

Perchang

تا چه‌اندازه می‌توانید ذهن خود را برای هماهنگی دست چپ و راست آماده کنید؟ بازی Perchang الگوریتیمی ساده و مینیمال دارد، گوی‌ها از یک سو آمده و باید مسیر را برای رسیدن آنها به گودالی در طرف دیگر هموار کنید. در این میان دو دکمه آبی و قرمز به شما امکان حرکت پلتفرم‌ها یا پره‌ها را می‌دهد. چالش بازی دقیقا به کنترل همین دو دکمه و هموار کردن مسیر است که باید به صورت هماهنگ انگشت دست راست و چپ خود را در زمان مورد نیاز روی صفحه فشار بدهید. بازی در مجموع دارای ۵۰ مرحله است که می‌توانید با انجام صحیح مراحل یکی از سه مدال طلا، نقره و برنز را برای ثبت در لیدربورد دریافت کنید. اگر از این بازی خوشتان آمد با پرداخت ۱/۹۹ دلار می‌توانید نسخه Black‌ را با چالش‌های فوق‌العاده و ۲۴ سطح جدید آزاد کنید.

دانلود بازی Perchang

Ridge Racer Slipstream

Ridge Racer Slipstream

اگر دوست دارید بازی‌های ریسینگ را در اوقات فراغت تجربه‌ کنید، شاید بد نباشد نگاهی به بازی Ridge Racer Slipstream محصول شرکت بندای نامکو بی‌اندازید. توسعه‌دهنده‌ها تا جایی که توانستند دست بازیکنان را در ارتقاء ویژگی‌های خودروها بازگذاشتند که به ویژه در رقابت‌ها تاثیر بسزایی دارد. شما می‌توانید در کنار رقابت‌ با هوش‌مصنوعی، وارد رقابت‌های آنلاین و چندنفره با سایر بازیکنان نیز بشوید. کنترل بازی دارای پیچیدگی‌ نیست و به ویژه در پیچ‌ها به نظر بازی دستی به فرمان کشیده و در چرخش به طرفین شما را یاری می‌کند. Career Mode دیگر ویژگی ساخته‌ی بندای نامکو امریکا است که در کنار مشاهده مشخصات، می‌توانید نام خود را برای نمایش به سایر بازیکنان انتخاب کنید. البته در تجربه‌ی ما از این بازی نتوانستیم حالت چندنفره را تجربه کنیم. هرچند این حالت به روش‌های مختلف اتصال از طریق وای‌فای یا اینترنت در دسترس است. اگر علاقه‌مند به رقابت هستید Ridge Racer Slipstream بیش از ۱۰۰ مسابقه را در ۶ سری جایزه‌ی بزرگ (Grand Prix) شامل می‌شود.

دانلود بازی Ridge Racer Slipstream

Samurai Saga

Samurai Saga

اینکه Samurai Saga را در لیست بهترین بازی‌های رایگان اندروید در بهمن ماه قرار بدهم یا نه، واقعیت تا حدودی دو دل بودم، اما Samurai Saga بازی زیبایی است. شما باید یک سامورایی در حال دویدن را برای از بین بردن نینجا‌هایی کنترل کنید که دختری به نام کی‌کی را دزدیده‌اند. سامورایی داستان بازی، بدون وقفه از سمت چپ به راست می‌دود و شما باید با پرش به سطوح بالا یا پایین، در کنار کشتار نینجاها، سعی کنید تا شوریکن و نارنجک آنها به‌تان برخورد نکند. سامورایی می‌تواند در کنار ضربه با کاتانا، چاقوی نینجاها را نیز برای کشتار دشمنان استفاده کند. آیتم‌های پر شمار مانند زره و گوی‌های جادویی مهارت‌های ویژه‌ای مانند پاورشات را می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید دشمنان را راحت‌تر بکشید. در هر مرحله باید سه ستاره و سنگ‌های جادویی را برای باز کردن مراحل جدید بدست بیاورید. همچنین با افزایش سطح، مهارت‌های جدیدی برای سامورایی باز خواهد شد.

دانلود بازی Samurai Saga

Six!

Six!

یک ۶ ضلعی و ساعت‌ها گیم‌پلی جذاب؛‌ در بازی Six! باید با حذف یک به یک خانه‌ها (الهام گرفته از تتریس)، کاری کنید تا ۶ ضلعی از روی خانه‌ها به پایین سقوط نکند. بازی دو حالت چالشی و بی‌نهایت را شامل می‌شود که در نوع چالشی با رسیدن به سطح خاصی قادر به ورود به سطح بعد خواهید بود. حالت بی‌پایان اما که بیشترین اچیومنت یا دستاوردهای بازی را در بر می‌گیرد، با هرچه پیشروی امتیاز بیشتری را برایتان ثبت می‌کند. محیط رنگارنگ و گیم‌پلی ساده، اما چالشی Six! در کنار اعتیادآور بودن، می‌تواند شما را در مترو یا اتوبوس سرگرم کند. Gram Games‌،‌ توسعه‌دهنده‌ی بازی پیش از این نیز انتشار بازی پازل Merged! را در پرونده‌ی کاری خود دارد که به واقع بازی ساده اما زیبایی محسوب می‌شد.

دانلود بازی Six!

Sparkwave

Sparkwave

 جرقه‌ای با سرعتی سرسام‌آور در حرکت است و باید او را در مسیر خود نگه دارید. Sparkwave به واقع سرگرم‌کننده است، هرچند تبلیغ‌های بسیار به بدنه‌ی سرگرمی این بازی ضربه می‌زند، اما باز هم اگر عاشق بازی‌های سرعتی و رقابتی هستید، Sparkwave را از دست ندهید. هدف شما در مسیر نگه داشتن جرقه است، در حالی که باید از برخورد با موانع اجتناب کرده و در عین‌ حال آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید. هرچند یادگیری Sparkwave آسان است، اما حرفه‌ای شدن در این بازی کاری بسیار مشکل خواهد بود. قابلیت شخصی‌سازی و تنوع هر یک از مراحل در کنار آهنگ زیبا، ساخته‌ی کریس‌سنت مون گیمز (Crescent Moon Games) را خواستنی می‌کند. اگر از این بازی خوشتان آمد شاید بد نباشه نگاهی هم به بازی Pivvot، ساخته‌ی فیکس‌گیمز پروداکشنز بی‌اندازید.

دانلود بازی Sparkwave

Super Stickman Golf 3

Super Stickman Golf 3

بازی Super Stickman Golf 3 یکی از جذاب‌ترین بازی‌‌های گلف منتشر شده روی پلتفرم اندروید است. در این بازی شما باید در مراحلی‌ با طراحی خلاقانه نهایت دقت را برای پیشی‌ گرفتن از حریفان برای رساندن توپ گلف به پرچم انجام دهید. نکته‌ی مهم پاور یو‌پی‌اس‌های فراوان در قالب کارت‌های جوایز است که می‌توانید به مرور آنها را آزاد کنید. هر یک از پاور یو‌پی‌اس‌ها امکان بدست آوردن توانایی خاص را برای ضربه زدن و حرکت توپ اعمال می‌کند. چالش‌های روزانه و رقابت‌های آنلاین نیز از دیگر ویژگی‌های Super Stickman Golf 3 است. اگر به شخصی‌سازی شخصیت علاقه‌ دارید، آیتم‌هایی نیز برای تغییر ظاهر آدمکی که با آن بازی می‌کنید تعبیه‌ شده است. ساخته‌ی Noodlecake Studios از بسیاری جهات سرگرم‌کننده و گسترده است که برای علاقمندان به گلف پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Super Stickman Golf 3

Sushi Cat

 Sushi Cat

زمانی با گارفیلدِ عاشق لازانیا همراه بودیم، اکنون آرمور گیمز (Armor Games) یک گربه‌ی عاشق سوشی را به ما معرفی کرده است. در بازی Sushi Cat باید یک گربه‌ی گرد و چاقلو را برای خوردن هرچه بیشتر سوشی به شکلی رها کنید تا در نهایت گربه داستان سیر شود؛ روند بازی در مجموع خیلی چالشی نبوده و می‌توانید در مدت کوتاهی بازی را تمام کنید. مراحل رنگارنگ با پیچیدگی‌های منحصر به فرد، Sushi Cat را در نوع خود زیبا کرده است. برخلاف بازی‌هایی رایگانی مانند بازی Candy Crash Saga، سوشی‌ کت تنها ۲۷ مرحله دارد. در هر یک از مراحل تعداد مشخصی فرصت را برای سیر کردن گربه‌ی آبی‌رنگ داستان دارید که باید با دقت از آنها استفاده کنید.

دانلود بازی Sushi Cat

SWORD ART ONLINE:Memory Defrag

Sword Art Online: Memory Defrag

در انتها هم یک بازی برای علاقمند به انیمه‌ی Sword Art Online را معرفی می‌کنیم. در این بازی کریتو، آسونا و لیفا وارد یک ماجراجویی در داستانی مرتبط با انیمه می‌شوند. البته این بازی شامل داستانی مجزا از انیمه‌ است که در نوع خود برای دوست‌داران این انیمه جذاب خواهد بود. در کنار مبارزه با دشمنان به صورت رو در رو می‌توانید از توانایی‌های هر یک از شخصیت‌ها نیز استفاده کنید. محیط‌های زیبا و مبارزه با باس‌ و دشمنان قدرتمند بخشی از روند اصلی گیم‌پلی بازی ماجراجویی Sword Art Online: Memory Defrag را تشکیل می‌دهد. علاوه‌بر این، شخصیت‌های آشنای انیمه و مانگا نیز در بازی حضور دارند. هر یک از شخصیت‌های قدرت ویژه و توانایی‌ها و سبک مبارزه‌ی مخصوص به خود را دارند که این موضوع کمک شایانی را برای جلوگیری از تکراری شدن بازی Sword Art Online: Memory Defrag می‌کند.

دانلود بازی Sword Art Online: Memory Defrag


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده